آیین روز درختکاری با کاشت بیش از صد اصله نهال در جوار مقبره شهید گمنام دانشگاه

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۷ کد : ۱۹۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۸۷۸
آیین روز درختکاری با کاشت بیش از صد اصله نهال در جوار مقبره شهید گمنام دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم :  آیین روز درختکاری و ترویج فرهنگ درختکاری در راستای توسعه فضای سبز دانشگاه با حضور اعضای محترم هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان در جوار مقبره شهید گمنام برگزار شد.

در آغاز این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید توکل مسول محترم نهاد مقام معظم رهبری اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت گفتند و منابع طبیعی را ذخیره ای برای همه نسل ها و نوعی سرمایه گذاری در کشور دانست و صیانت و حفاظت از فضای سبزرا وظیفه همگانی توصیف کردند که با درختکاری محوطه دانشگاه بهبود می یابد  .

در حاشیه این مراسم دکتر صادق افروزه در گفتگو با واحد روابط عمومی گفتند : با همکاری و برنامه ریزی دانشکده کشاورزی ، کمیته فضای سبز و همچنین اداره منابع طبیعی شهرستان در روز درختکاری بیش از صد اصله نهال در جوار مقبره شهید گمنام کاشته و به مساحت فضای سبز دانشگاه افزوده شدکه موجب ایجاد فضای نشاط و شادابی بین دانشجویان می گردد . ویژگی این درختان مقاوم بودن ،رشد سریع وکم آب بودن و از جنس آکاسیا و آکالیپتوس است .

شایان ذکر است که در این مراسم مدیران ادارات جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و روسای دانشکده ها و کانون های دانشجویی شرکت نمودند.


نظر شما :