رئیس،معاونین و اعضای شورای دانشگاه جهرم با حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه محترم دیدار و گفتگو کردند

۳۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۵ کد : ۱۹۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۲۶
رئیس،معاونین و اعضای شورای دانشگاه جهرم با حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه محترم دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  : رئیس،معاونین و اعضای شورای دانشگاه جهرم با حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار امام جمعه جهرم با تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه ضیافت الهی، بیان داشت: دانشگاهیان علاوه بر تولید علم بایستی همواره نقشه های دشمنان در خصوص ایجاد بحران های مختلف با هدف دور شدن از پیشرفت و تعالی را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری را نمونه ای از توجه و خواست ایشان در جهت تمرکز بر مشکلات دانست و اظهار داشت: ایشان حتی در خصوص اغتشاشات اخیر نیز با اطمینان فرمودند که این نیز می گذرد و اما نبایستی ذهن ها از مسائل اساسی چون کاهش جمعیت باز بماند‌ که حکایت از دوراندیشی و دشمن شناسی ایشان دارد.

امام جمعه جهرم توانمند سازی دانشجویان را در حوزه های مختلف خواستار و اظهار داشت: بایستی موضوع تولید علم در دانشگاه‌ها در جهتی پیش رود که این مهم پس از اتمام تحصیلات دانشجویی نیز توسط دانشجویان تدوام داشته باشد و این نیاز به برنامه‌ریزی و تشویق دانشجویان و فارغ التحصیلان در جهت استفاده از ظرفیت آنان در امور مختلف جامعه دارد.

وی با بیان این که به آینده دانشگاه جهرم خوشبین هستم افزود: بایستی در کنار تقویت نقاط قوت به ضعف ها نیز توجه داشت و تلاش کرد تا با رفع و کاهش مسیر پیشرفت هموارتر گردد.

در این جلسه حجت الاسلام عباس زاده رئیس دانشگاه جهرم ضمن تشکر از دیدگاه امام جمعه محترم جهرم که خود شخصیتی دانشگاهی هستند، و تشکر از حمایت های بی دریغ ایشان، گزارشی از فعالیت های این دانشگاه در امور مختلف زیربنایی و آموزشی از جمله تاسیس رشته های جدید، ارتقای کمی و کیفی در حوزه های آموزشی، دانشجویی و فرهنگی،تسهیل ارائه خوابگاه به دانشجویان،اتصال دانشگاه به گاز شهری،ساخت آزمایشگاه و ابنیه مورد نیاز دانشگاه دولتی را ارائه نمود.


نظر شما :