پيام تبريك دكتر كامبيز مينايي به مناسبت روز كارمند

۰۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۲ کد : ۱۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۸
هفته اول شهريور يادآور دولتي مكتبي و مردمي و شهادت دو تن از رادمردان ايران اسلامي شهيدان رجايي و باهنر است
پيام تبريك دكتر كامبيز مينايي به مناسبت روز كارمند

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه جهرم، دكتر كامبيز مينايي سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت روز كارمند پيام تبريكي بدين شرح صادر كردند. متن پيام بدين شرح مي باشد:

هفته اول شهريور يادآور دولتي مكتبي و مردمي و شهادت دو تن از رادمردان ايران اسلامي شهيدان رجايي و باهنر است و چه شيرين است كه نام و خاطره آنان به عنوان الگو و سرمشق ماندگار باشد. به همين مناسبت همه ساله هفته اول شهريور ماه را به عنوان هفته دولت و روز 4 شهريور ماه را به نام روز كارمند نام‌گذاري كرده اند.

بدون ترديد تلاش اين قشر شريف در همه نهادها و سازمان ها زمينه‌ ساز توسعه و پيشرفت است و در مجموعه دانشگاهي ما نيز مسئوليت سنگين پشتيباني نيروهاي تخصصي و دانشجويان به عهده كارمندان پرتلاش است و هيچ كوششي در جهت بالا بردن كيفيت خدمات و ايجاد رضايت در مراجعه كنندگان بدون همت و همراهي اين عزيزان موفق نيست و به ثمرنخواهد رسيد.

اينجانب فرصت را مغتنم دانسته ضمن آرزوي علو درجات براي شهيدان رجايي و باهنر و با تبريك هفته دولت، قدردان زحمات و تلاش‌هاي صادقانه تمام همكارانم در دانشگاه جهرم مي‌باشم و با تبريك روز كارمند به تمامي كاركنان عزيز و پرتلاش از درگاه خداوند متعال براي تمامي همكاران گرامي آرزوي سلامتي و موفقيت روزافزون را دارم.


نظر شما :