پیام تبریک عید سعید فطر ریاست دانشگاه

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۱:۵۹ کد : ۱۹۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۶۳۰
پیام تبریک عید سعید فطر ریاست دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل : رئیس دانشگاه جهرم طی پیامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان به ویژه کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت. متن کامل پیام به این شرح است:

ایزد منان را سپاس می گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیر مان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش دست یابیم. خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوا بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

عیدفطر، نمادی از وحدت مسلمانان است؛ وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می شود بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند... . مقام معظم رهبری نیز می فرمایند:" ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند".

باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بخصوص اساتید ،کارکنان و دانشجویان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.


 


 

 



نظر شما :