پیام نکوداشت ریاست دانشگاه به مناسبت روز استاد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۵ کد : ۱۹۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۸
پیام نکوداشت ریاست دانشگاه به مناسبت روز استاد

   به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل : حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده با صدور پیامی روز نکوداشت استاد را تبریک گفتند . متن پیام ایشان بدین شرح است:

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت مظلومانه استاد فرهیخته و معلم فرزانه، شهید مرتضی مطهری که به روز معلم و استاد نامگذاری شده است نشان دهنده این است معلمان گرامی و اساتید محترم حوزه و دانشگاه در راه حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های اجتماعی همچون ایشان از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان این مرز و بوم وکوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمندوتلاش برای دانشگاه‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید در مقطع حساس کنونی است .

رسالت خطیر استادان و دغدغه همیشگی آنان فراهم کردن بستر رشدوتحول انسان‌ها و ترویج کرامت و ارزش انسانی است ، چرا که هیچ جامعه‌ای بدون داشتن نسلی دانا نمی‌تواند توانا شود و به اهداف والای خود برسد. و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های علمی و داشته‌ها و دستاوردهای حاصل شده، ثمره فعالیت عالمانه هزاران عضو هیأت علمی کشور است .

اینجانب با افتخار به خدمتگزاری در عرصه علم و دانش ضمن عرض تبریک « روز استاد» توفیقات روز افزون و سلامتی و سربلندی همه استادان محترم در سراسر ایران اسلامی بویژه اساتید گرانقدر دانشگاه جهرم را در سالی که مزین به کلام و شعارمقام معظم رهبری به سال ” مهارتورم و رشد تولید” است، از خداوند متعال مسئلت دارم .


نظر شما :