دیدار اعضای هیأت علمی با سرپرست دانشگاه جهرم

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲ کد : ۲۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۵۲
اعضای هیأت علمی دانشگاه با دکتر کامبیز مینایی در تالار وحدت دانشگاه دیدار کردند.
دیدار اعضای هیأت علمی با سرپرست دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: اعضای هیأت علمی دانشگاه با دکتر کامبیز مینایی در تالار وحدت دانشگاه دیدار کردند.
در این دیدار دکتر کامبیز مینایی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر شعبانی، دکتر رحیمی، و دکتر نادریان در سخنانی به سیاست های کلی خود جهت اداره دانشگاه اشاره داشت و افزودند: چالش هایی در پیش روی ماست که با همکاری اعضای هیأت علمی این مسائل را پشت سر خواهیم گذاشت و می توانیم به حرکت علمی، پژوهشی خود سرعت بیشتری بخشیم.
ایشان به نقش ارزشمند اعضای هیأت علمی اشاره و تأکید کردند: اعضای هیأت علمی با تمرکز بر فعالیت های آموزشی و پژوهشی می بایست به تربیت قوه عاقله کشور بپردازند، چرا که دانشگاه خواستار قوه عاقله کشور است.
سرپرست دانشگاه جهرم با استقبال از طرح ها و برنامه های اعضای هیأت علمی در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه از آنها خواست تا برنامه های خود را به حوزه ریاست تحویل دهند.
پیش از این حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بهادری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با تبریک مجدد به سرپرست دانشگاه جهرم و یادآوری تقارن ماه محرم با سال تحصیلی جدید از اهمیت این دو رویداد در دانشگاه سخن گفت و یادآور شدند؛ که پیروی از سیره امامان معصوم به ویژه امام حسین(ع) می بایست همواره در دستور کار اعضای هیأت علمی باشد.

در پایان برخی از اعضای هیأت علمی پرسش های خود را در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی و رفاهی مطرح و سرپرست دانشگاه به سوالات آنها پاسخ داد.
 
 
 
 

نظر شما :