دیدار دکتر مینایی با سرهنگ توکل به مناسبت هفته دفاع مقدس

۲۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۲:۳۰ کد : ۲۰۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۴۳
دکتر کامبیز مینایی در دیدار و گفتگو با سرهنگ غلامرضا توکل بر همکاری و همدلی دانشگاه و سپاه تأکید کردند.
دیدار دکتر مینایی با سرهنگ توکل به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: دکتر کامبیز مینایی در دیدار و گفتگو با سرهنگ غلامرضا توکل بر همکاری و همدلی دانشگاه و سپاه تأکید کردند.
سرپرست دانشگاه جهرم با اشاره به نقش ارزشمند بسیج و سپاه در جامعه، از تعامل و همکاری بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در بازگشت امید به جامعه اظهار داشت: وجود اساتید و دانشجویان نخبه بسیجی در دانشگاه جهرم نقطه قابل اتکایی ست که از آن می توان در برطرف کردن مشکلات شهرستان با همکاری بسیج از آن بهره برد.
وی در ادامه سپاه را جلوداران عرصه های دفاعی، سازندگی و پیشرفت خواند و افزودند: بسیجیان و پاسداران از دوران دفاع مقدس تا کنون نماد ایثار، جهاد و خودباوری بوده اند و انتقال این ارزشها و مفاهیم به نسل جوان و دانشجویان از ضروریات می باشد.
سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم ضمن تبریک انتصاب دکتر مینایی به عنوان سرپرست دانشگاه جهرم، تعامل بسیج و دانشگاه را در جهت توسعه متوازن شهرستان بسیار ضروری خواند و افزود: این تعامل و همکاری ابتدا می بایست در جهت رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم آغاز و با تشکیل شوراهای بسیج اساتید در جهت گره گشایی از مشکلات مردم گام موثری برداشته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم، اساتید بسیجی را عنصری تعیین کننده در حفظ و انتقال مفاهیم ارزشی ارزیابی و خاطر نشان کردند: استادی که مثبت‌اندیش، متعهد، امیدوار، معتقد به مبانی دینی و میهنی و مسائل انقلابی و برخوردار از احساس مسئولیت باشد، می‌تواند در وادار کردن دانشجو به فکر و حرکت، نقش کم‌نظیر و بی‌بدیلی داشته باشد.

 

نظر شما :