پيام تبريك سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد

۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۲ کد : ۲۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۹۲۹
دكترمينايي سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت گراميداشت آغاز سال تحصيلي جديد پيامي صادر كرد.
پيام تبريك سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

هلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ (زمر 9)

 

همانگونه كه فرودين نويد بخش حيات مجدد طبيعت است، مهر ماه يادآور شور و شعف، جوشش و كوشش آموزندگاه دانش و پرورندگان بينش است.

 

در هزاره سوم موتور محرك توسعه و پيشرفت هر كشوري از رهگذر دانشگاهها و مجامع علمي آن مي گذرد، از توليدات در حوزه فناوري و اقتصاد گرفته تا توليدات فرهنگي و اجتماعي خاستگاه همگي آنها مجامع علمي و دانشگاهي است.

 

پرواضح است كه دانشگاهيان بايد مرزهاي جهاني دانش را طي كنند و الگويي روشن از فرهنگ و تمدن اسلامي و ايراني را به نمايش بگذارند و رونق حكمت و فلسفه اسلامي را در سايه كرسي هاي آزاد انديشي و به دور از سياست زدگي طنين انداز نمايند.

 

دانشگاه جهرم بعد از يك دهه فعاليت علمي، نقش مهمي در ارتقاي علمي كشور داشته و هم اكنون با تدوين برنامه ريزي جامع تر، آينده نگر و نيازسنجي دقيق تر براي سربلندي و رفع مشكلات شهرستان جهرم، استان فارس و كشور با تكيه بر استعداد هاي استادان و دانشجويان عزمي محكم تر از هميشه دارد.

 

اينجانب آغاز سال تحصيلي جديد را به همه دانشگاهيان، تلاشگران عرصه علم و دانش اعضاي محترم هيات علمي ، كاركنان گرامي و دانشجويان عزيز بويژه دانشجوياني كه به تازگي به خانواده دانشگاه جهرم پيوسته اند، صميمانه تبريك عرض مي نمايم و اميدوارم در طول سال تحصيلي پيش رو، دانشجويان عزيز با تكيه بر توانمندي ها و استعدادهاي خود و با استفاده از ظرفيت هاي علمي و پژوهشي دانشگاه، همراه با استادان، مديران، كارشناسان و كاركنان دانشگاه در محيطي پر نشاط به فعاليت علمي پرداخته و حضور حقيقي و تأثير گذار خود را در عرصه هاي علمي و فرهنگي جامعه به اثبات برسانند.

از درگاه يگانه سبحان براي تمامي عزيزان در سال تحصيلي جديد، موفقيت، بهروزي و نيك فرجامي آرزو مي كنم.

 

دكتر كامبيز مينايي

سرپرست دانشگاه جهرم


نظر شما :