برگزاری اولین همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی

۰۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۵ کد : ۲۰۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۱
برگزاری اولین همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: اولین همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مراکز آپای دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری با هدف ارتقاء جایگاه فناوری اطلاعات در دانشگاه‌ها و با شعار آموزش عالی هوشمند در سه محور ۱- ارتقاء امنیت سایبری آموزش عالی ۲- بهبود خدمات هوشمند دانشگاهی ۳- هم‌اندیشی جامعه فناوری اطلاعات آموزش عالی کشور در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه الزهرا (س) برگزار گردید.

این همایش پس از سخنرانی مقام عالی وزارت عتف جناب آقای دکتر زلفی گل در مراسم افتتاحیه، شامل دو نشست تخصصی با عنوان‌های نشست تخصصی پنجره خدمات هوشمند دانشگاهی و نشست تخصصی ارتقاء امنیت سایبری بود.

رئیس گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه جهرم جناب آقای دکتر محمد جواد پارسه با شرکت در این همایش، مسائل و مشکلات دانشگاه جهرم در حوزه فناوری اطلاعات و اتصال به پنجره خدمات هوشمند دانشگاهی را در نشست‌های تخصصی مطرح کردند.

مرکز آپای دانشگاه جهرم نیز با یک غرفه در محل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مراکز آپای دانشگاهی در این همایش حضور داشت که یکی از پر بازدیدترین غرفه‌های این نمایشگاه بود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران جناب آقای دکتر محمد خوانساری در بازدید از غرفه مرکز آپای دانشگاه جهرم از تلاش‌های این مرکز قدردانی کردند.

لینک های مرتبط:

 

https://www.alzahra.ac.ir/R-ChlybPH

http://www.msrt.ir/fa/news/78041

 

 

 

کلید واژه ها: فناوری فناوری اطلاعات اطلاعات دانشگاه آپای دانشگاه دانشگاه جهرم همایش آپای مراکز آپای مرکز


نظر شما :