دکتر مینایی: امنیت یکی از ارکان پیشرفت علمی و عملی هر جامعه

۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۸ کد : ۲۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۲۵
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، سرپرست دانشگاه جهرم با حضور در دفتر فرماندهی از نزدیک با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
دکتر مینایی: امنیت یکی از ارکان پیشرفت علمی و عملی هر جامعه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، سرپرست دانشگاه جهرم با حضور در دفتر فرماندهی از نزدیک با ایشان دیدار و گفتگو کردند.


دکتر کامبیز مینایی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، امنیت را یکی از ارکان پیشرفت علمی و عملی هرجامعه ای خواند و افزودند: امنیت به عنوان سرشاخه سایر حوزه ها در جلب رضایت مردم دارای اهمیت خاص است که اگر امنیت خدشه دار شود زندگی به کام مردم نیز تلخ خواهد شد.


ایشان در ادامه؛ همکاری نیروی انتظامی و دانشگاه را در تأمین امنیت دانشجویان را بسیار اثر بخش ارزیابی کرد و خاطر نشان کردند: با توجه به تراکم خوابگاه های دانشجویی در بلوار نخلستان، دانشجویان دانشگاه جهرم با تدبیر پلیس از امنیت و آسودگی خاطر بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستند.

 

در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم ضمن عرض خوشامد به سرپرست دانشگاه جهرم، اقتدار پلیس را موجبات امنیت پایدار جامعه خواند و یادآور شد که تامین امنیت دانشجویان وظیفه پلیس است و کلیه همکاران ناجا در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.


سرهنگ افشین حیدری برگزاری کارگاه های متعدد راجع به مواد مخدر و اعمال مجرمانه در فضای مجازی را در پیشگیری از وقوع جرم مهم دانست و نسبت به برگزاری سلسله جلسات آموزشی با دانشجویان در محل خوابگاه های دانشجویی اعلام آمادگی کرد.

 
 

نظر شما :