محکومیت حمله ی تروریستی به زائران مزار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۲ کد : ۲۲۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۵۳۲
محکومیت حمله ی تروریستی به زائران مزار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا * لِیَجْزِیَ اللَّهُ الصَّادِقِینَ بِصِدْقِهِمْ (احزاب/۲۳و ۲۴)
در میان مؤمنان بزرگ مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. تا آنکه خدا آن مردان راستگوی (با وفا) را به پاداش راستی‌شان پاداش نیکو بخشد...
 حمله ددمنشانه اذناب شیطانی دون صفت به زوّار بیگناه و باسعادت شهید بزرگوار سردار سرافراز سلیمانی بار دیگر از ضعف و استیصال دشمنان صهیونیستی و هم‌پیاله‌های آنان پرده برداشت. این حرکات بی اساس دشمنان خدا نه تنها عزم جبهه مقاومت را کم نخواهد کرد، شکست دشمن در نبرد با مظلومان و پستی او را نشان داد که: دشمن در حال غرق به هر گیاهی چنگ می زند.
 جامعه دانشگاهی دانشگاه جهرم این حمله تروریستی را محکوم کرده و از خدای منان برای شهدای این واقعه علو درجات و همنشینی با اولیای نعم و برای مجروحین شفای عاجل و عافیت کامل را مسالت می نمایند.
اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جهرم


نظر شما :