تشکر از تلاش سپاه پاسداران در انهدام مواضع دشمنان زبون

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۸ کد : ۲۳۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۳۶
تشکر از تلاش سپاه پاسداران در انهدام مواضع دشمنان زبون

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ،رئیس دانشگاه جهرم، از تلاش سپاه پاسداران به ویژه نیروی هوافضا  که در اقدامی شجاعانه با انهدام مواضع دشمنان ملت عزیز ایران تلاش کردند، تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنۡ عَاقَبَ بِمِثۡلِ مَا عُوقِبَ بِهِۦ ثُمَّ بُغِیَ عَلَیۡهِ لَیَنصُرَنَّهُ ٱللَّهُۚ هر که نظیر آن عقوبت که دیده است عقاب کند، آن گاه بر او ستم کنند به طور حتم خدای متعال او را یاری کند. حج/۲۲

چه زیبا بود اقدام شما عزیزان در انهدام مواضع دشمنانی که با خیال خام خود برای ملت بزرگ و اسطوره ساز ایران مکر و نقشه می‌کشند، اقدامی که یادآور "فَأَنْزَلْنا عَلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا رِجْزاً مِنَ السَّماءِ بِما کانُوا یَفْسُقُونَ‌ پس ما بر آن ستمکاران به سزاى گناهى که مرتکب مى‌شدند، عذابى از آسمان فرو فرستادیم" بود.

بر خود فرض می دانم از تلاش‌های شبانه روزی تک تک پاسداران عزیز انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر این لشکر مخلص خدا در همه عرصه ها به ویژه در تقویت و اعتلای نام و جایگاه ایران اسلامی و انتقام خون به ناحق ریخته جمعی از هم وطنان عزیزمان تشکر و قدردانی کنیم.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بویژه روح جاودانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که جایش در میان ملت ما و منطقه خالی است، و علو درجاتشان، توفیقات روزافزون شما مرزبانان حریم اسلام عزیز و دیگر مجاهدین جبهه حق سرافراز علیه باطل سرنگون و پیروزی هرچه سریعتر مستضعفین عالم بر مستکبرین دون را از خدای منّان خواهانیم.

برادر کوچک شما
محمد عباس زاده جهرمی
رئیس دانشگاه جهرم

نظر شما :

عباسی ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۴
عالی
امید محمودی ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۵
ماشالله ماشالله دست خدا یارتون دمتون گرم من نه بسیجی هستیم نه سپاهی تازه یه موقع هایی از دولت گله مند هستم ولی اینکه بیگانه ای بخواد به سربازهای کشورم حمله کنه و شهیدشون کنه با خون خودم حاضرم براشون جونمم بدن شما دیشب ملت ایران سر افراز کردید و با سیلی تو صورت رژیم خونخوار بچه کش گوشه ای ذره ای از دریای قدرت ایران اسلامی رو بهشون نشون دادید ما از نصل حیدریم و گوش به فرمان رهبریم خسته نباشید خدا قوت کاشکی اسراییل جرات داشته باشه به ایران حمله کنه آخ خدا که بلاخره ما این رژیم وهم پیمانانشون دفن می کنیم