هر کاری که برای حضرت آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری(ره) و به نام ایشان انجام شود افتخاری برای اسلام است

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۹ کد : ۲۳۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۴
هر کاری که برای حضرت آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری(ره) و به نام ایشان انجام شود افتخاری برای اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی دادور (آیت اللهی):
هر کاری که برای حضرت آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری و به نام ایشان انجام شود افتخاری برای اسلام می باشد.

در ادامه برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد رحلت آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری، اعضای دبیرخانه با حجت الاسلام والمسلیمن سید مهدی دادور (آیت اللهی) دیدار کرد. 
در این دیدار حجت الاسلام والمسلیمن سید مهدی دادور (آیت اللهی) از نوادگان حضرت آیت الله العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری با بیان خاطراتی از اجداد خود به ذکر مواردی از سابقه درخشان آیت الله العظمی نجفی لاری پرداخت. 
ایشان ضمن بیان ابراز علاقه رهبر معظم انقلاب به آیت الله العظمی عبدالحسین نجفی لاری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به لارستان در سال 87 اظهار داشت رهبر معظم انقلاب در این سفر از خانه شخصی و محل تعلیمات چریکی ایشان بازدید کردند. 
حجت الاسلام والمسلیمن سید مهدی دادور (آیت اللهی) ابراز داشت آیت الله العظمی نجفی لاری دارای تمبر اختصاصی بودند که همین داشتن تمبر نشانه بزرگی جایگاه و عظمت ایشان می باشد و در بین علمای اسلام شخصیتی را نمی شناسیم که دارای تمبر اختصاصی بوده باشد و هم اکنون این تمبر در موزه لوور فرانسه نگهداری می شود. ایشان به معنای واقعی مایه افتخار است و هر کاری که برای ایشان و به نام ایشان انجام شود افتخاری برای اسلام می باشد. مردم ما باید از وجود چنین شخصیت هایی در جهان اسلام آگاه باشند و با این شخصیت آشنا شوند که برگزاری همایش در امر شناساندن این چهره کم نظیر خیلی موثر خواهد بود. 
دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه جهرم در این دیدار ضمن ارائه گزارش مختصری از اقداماتی که تا به حال برای همایش انجام شده است اظهار داشت مراکز علمی مختلفی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی- حوزه علمیه قم- جامع اسلامی نجف- آستان مقدس احمد بن موسی و... با همایش همکاری دارند.  
دکتر عباس زاده در پایان ضمن تشکر از حمایت معنوی حجت الاسلام والمسلیمن سید مهدی دادور (آیت اللهی) اظهار داشت در صورت امکان اجازه بفرمایید که همکاران همایش جهت تهیه کلیپ و ثبت خاطرات خدمتتان برسند.


نظر شما :