ثبت نام دانشگاهیان متقاضی سفر به عتبات عالیات (ثبت نام بدون قرعه کشی و وام)

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۷ کد : ۲۳۳۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۷۴
ثبت نام دانشگاهیان متقاضی سفر به عتبات عالیات (ثبت نام بدون قرعه کشی و وام)

ثبت نام دانشگاهیان متقاضی سفر به عتبات عالیات (ثبت نام بدون قرعه کشی و وام) 
♦️دانشگاهیان محترم؛ خواهشمند است قبل از ثبت نام نکات ذیل را به دقت مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام نمائید: 
ثبت نام 
 ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام عتبات عالیات عراق از طریق این سامانه انجام می شود. هنگام ثبت نام می بایست دو بازه بر اساس اولویت انتخاب نموده و فراخوان کاروانها جهت تحویل گذرنامه و اعزام بر اساس تکمیل ظرفیت کاروان در هر استان در اولین زمان ممکن انجام خواهد شد. 
قوانین کلی 
کلیه دانشگاهیان اعم ازاساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها می توانند درثبت نام عتبات دانشگاهیان شرکت نمایند. 
دانشگاهیان می توانند به صورت فردی و یا به همراه همسر و فرزندان ثبت نام نمایند. 
 
اعزام از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. 
افرادی که قبلا با کاروانهای عمره یا عتبات دانشجویی (دانشگاهیان) مشرف شده اند منعی برای ثبت نام و تشرف در قالب کارونهای عتبات دانشگاهیان نخواهند داشت. 
داشتن گذرنامه (با اعتبار حداقل ۶ ماه و ۱۰ روز) الزامی می باشد. 
هزینه و مدت سفر 
هزینه سفر بر اساس نرخ اعلامی از سوی سازمان حج و زیارت بوده و با توجه به نوسان نرخ ارز و تاثیر آن بر قیمت تمام شده سفر؛ ممکن است هزینه سفر در طول بازه اعزام تغییر کند. در شرایط فعلی؛ هزینه کاروان های عتبات دانشگاهیان برای کاروان های هوایی حدوداً 15 میلیون تومان و زمینی حدود 7.5 میلیون تومان خواهد بود (که میبایست یکجا و نقدا واریز گردد). هزینه سفر برای هر استان نیز با توجه به دوری و نزدیکی به مرز، متفاوت می باشد. درجه کاروانهای دانشگاهیان در سفرهای هوایی، الف و کاروانهای زمینی ب بوده و با پیگیریهای صورت گرفته توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، جهت مدیریت هزینه های سفر با ارائه خدمات مطلوب و مناسب، صرفا هزینه تمام شده از زائر اخذ می شود که این مبلغ در مقایسه با کاروانهای مشابه و هم درجه کمتر می باشد. ضمنا در این دوره امکان دریافت وام و تسهیلات بانکی وجود ندارد. همچنین مدت سفر، هفت شب اقامت در شهرهای زیارتی کشور عراق خواهد بود.
جهت ثبت نام به سایت زیر مراجعه فرمایید. 
https://samaneh.labbayk.ir/


نظر شما :