بيانيه دانشگاه جهرم به مناسبت 13 آبان

۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۲ کد : ۲۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۱۲
بار ديگر صفحات قطور دفتر تاريخ افتخارات و صحيفه خاطرات ملت مبارز و هميشه در صحنه ايران اسلامي ورق خورد
بيانيه دانشگاه جهرم به مناسبت 13 آبان

بسم الله الرحمن الرحيم

 

در صحنه حوادث و رخدادها 13 آبان مصاديقي از پايداري و فداكاري ملت مجاهد و جوانان رشيد و انقلابي ايران در مبارزه عليه قدرت‌هاي شيطاني وجود دارد كه هريك به تنهايي مي تواند منشاء تداوم حركت انقلاب اسلامي و ظلم‌ستيزي و آرمان گرايي نسل هاي متعهد و مؤمن اين سرزمين در بستر تاريخ قرار گيرد.

 

بار ديگر صفحات قطور دفتر تاريخ افتخارات و صحيفه خاطرات ملت مبارز و هميشه در صحنه ايران اسلامي ورق خورد و از لا به‌ لاي صفحات نوراني مبارزات استقلال طلبانه و آزاديبخش ملت بيدار ايران اسلامي و در ميان سطور نگاشته شده با قطرات خون پاك شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، 13 آباني ديگر از راه رسيد.

 

بار ديگر با الهام از سخنان مقام معظم رهبري به مستكبران جهان اعلام مي‌كنيم كه همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والاي نظام اسلامي، ايستادگي و سلطه‌ناپذيري را سرلوحه خود قرار مي‌دهيم و همچنان نوك پيكان را به سمت آمريكا و ايادي آن به عنوان نماد استكبار نشانه مي‌رويم كه بدون ترديد اين اقدام ادامه راه مقدس شهدا است.

 

كاركنان، اساتيد و دانشجويان دانشگاه جهرم با اقيانوس خروشان ملت بزرگ و مسلمان ايران همراه و همگام مي شود و ضمن تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامي، حمايت مستمر خود از استقلال، آزادي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را اعلام مي دارد.

 

روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه جهرم


نظر شما :