دیدار سرپرست دانشگاه با امام جمعه جهرم

۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰ کد : ۲۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۸
دکتر کامبیز مینایی به همراه هیأت رئیسه دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین مدبر دیدار و گفتگو کردند.
دیدار سرپرست دانشگاه با امام جمعه جهرم

 

دکتر کامبیز مینایی به همراه هیأت رئیسه دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین مدبر دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه: سرپرست دانشگاه جهرم ضمن تبریک انتصاب دکتر مدبر به عنوان امام جمعه جهرم با یادآوری و تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط دکتر مسعود نادریان، از وی به عنوان یکی از مدیران پر تلاش و ارزشی شهرستان جهرم یاد کردند. 

ایشان با اشاره به پتانسیل های بسیار خوب در بین کارکنان و اساتید دانشگاه به عنوان نیروهای جوان و متعهد، بهبود فضای آموزشی را یکی از اهداف اصلی خود بیان و افزودند: افزایش کیفیت فارغ التحصیلان یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه می باشد که همگی در این راستا تلاش خواهیم کرد.

 وی در ادامه از تأسیس مرکز پایش فارغ التحصیلان به منظور تحلیل و بررسی در بین دانشجویان فارغ التحصیل خبر داد که از جمله اهداف این مرکز را می توان مشاوره اشتغال و ایجاد مهارت در بین آنان را یادآور شد.
دکتر کامبیز مینایی در پایان، راهنمایی های امام جمعه محترم در توسعه همه جانبه علمی و فرهنگی دانشگاه را بسیار مهم و ضروری خواند و ابراز امیدواری کردند با ظرفیت های موجود در بین مسئولین ارشد شهرستان در جهت پیشرفت و توسعه دانشگاه گام خواهیم برداشت.

 در ادامه این دیدار امام جمعه جهرم، دکتر مینایی را نعمتی بزرگ برای جهرم خواند و تأکید کردند که دانشگاه جهرم می بایست به یک مرکز علمی تأثیر گذار در جهت رفع مشکلات جامعه تبدیل شود.                                       
حجت الاسلام مدبر توجه به مقوله فرهنگ اسلامی و ایرانی را در هویت سازی فرهنگی بین دانشجویان بسیار مهم خواندند و اشاعه این فرهنگ غنی اسلامی را یکی از وظایف اصلی دانشگاه بر شمردند.

در پایان ایشان هم افزایی در بین کارکنان را رمز موفقیت دانشگاه خواندند و خاطر نشان کردند: هر چه هم افزایی در این مجموعه عوامل دانشگاه اعم از مدیران، اساتید و کارکنان بیشتر باشد سرعت رسیدن به موفقیت نیز بیشتر خواهد شد.
 

نظر شما :