تقدیر استاندار فارس از مقام آوران برتر دانشگاه جهرم

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۲۳۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۳
تقدیر استاندار فارس از مقام آوران برتر دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم، رئیس دانشگاه در دیدار با استاندار فارس، تعدادی از دانشجویان برتر دانشگاه جهرم را معرفی و از توجه و اهتمام ایشان نسبت به جامعه علمی تقدیر کرد. رئیس دانشگاه جهرم یکشنبه ۲۰ اسفند با جمعی از دانشجویان برتر دانشگاه در دفتر استاندار حاضر شد و ضمن تشکر از استاندار محترم فارس درخصوص اختصاص وقت به دانشجویان برتر و مقام‌آور دانشگاه به دو نیاز اصلی دانشگاه اشاره کرد.
دکتر عباس زاده با اشاره به آمار دانشجویان بومی و غیربومی، نیاز به ساخت خوابگاه دانشجویی با توجه به استقبال دانشجویان از دانشگاه جهرم مهمترین اولویت جوانان این دانشگاه برشمرد.
دومین اولویت مورد اشاره رئیس دانشگاه، برگزاری کمیته آمایش استانی و توجه به تقاضاهای اعضای هیات علمی دانشگاه بود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه اگر بخواهید و اراده کنید، هر عملی برای شما ممکن می شود، خطاب به دانشجویان جوان گفت: روی پای خود بایستید و برای داشتن کشوری آزاد، آباد، مستقل و پیشرفته همت کنید.


 محمدهادی ایمانیه ضمن شنیدن مسائل و نکات مدنظر ایشان، خطاب به دانشجویان حاضر گفت: یکی از ویژگی های بارز شما دانشجویان این است که در هر رشته ای که تحصیل می کنید، فعالیت کرده و در آن زمینه برتر هستید.

استاندار فارس به موضوع تجهیزات خوابگاهی و امکانات مورد نیاز این دانشگاه اشاره کرد و از تشکیل جلسه برای بررسی مسائل این دانشگاه با حضور مسئولین ذی‌ربط در آینده ای نزدیک خبر داد و خاطر نشان ساخت: وظیفه مدیران و مسئولین، تامین امکانات و حداقل های رفاهی برای دانشجویان است اما نباید پیشرفت ها و کسب موفقیت ها به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری گره بخورد.

وی، با اشاره به افراد شاخص و تاثیرگذار حوزه های مختلف ایران و فارس، دانشجویان را به خواندن سرگذشت این قبیل افراد ترغیب و تشویق کرد و افزود: مطالعه سرگذشت انسان های بزرگ، حاکی از آن است که در سختی ها رشد و پیشرفت میسر می شود؛ باید یاد بگیریم بعد از سختی، شکوفایی محقق می شود لیکن این مُهِم، منافاتی با انجام وظایف و تعهدات ندارد.

ایشان در انتها در پاسخ به تقاضاهای دانشگاه برای برآورده شدن نیازهای دانشگاه قول مساعد دادند.


نظر شما :