نهم و دهم فروردین ماه نماد رشادت و مقاومت دار المؤمنین جهرم

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۸ کد : ۲۳۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۷
نهم و دهم فروردین ماه نماد رشادت و مقاومت دار المؤمنین جهرم

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل؛ همزمان با فرا رسیدن روز مقاومت جهرم در فروردین ۵۷ و همچنین بزرگداشت روز جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عباس زاده جهرمی رئیس دانشگاه جهرم پیامی بدین منظور صادر کردند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ» «مردم را به ایام الله یادآور شو که همانا در این یادآوری به صورت حتم نشانه هایی است برای کسانی که بسیار صبر و شکر پیشه کنند.» (آیه ۵، سوره ابراهیم)


دار المؤمنین جهرم در دوران انقلاب اسلامی از ابتدا پیشگام بوده و از آغاز سال ۱۳۴۱ به زعامت بزرگمردان خویش مرحوم حضرات آیات‌ سیدحسین آیت اللهی و سید ابراهیم حق شناس، انقلاب امام راحل را همراهی میکرد. این شهر سلسله مراسم چهلم شهدای قم و تبریز را گرامیداشت و ضمن بزرگداشت شهدای انقلاب در نهم و دهم فروردین ۵۷ بانوی شهید معصومه زارعیان را تقدیم انقلاب کرد. یاد و خاطره آن شهید گرامی و راهش پررهرو باد. بی‌شک اگر آن اسارتها، تحمل شکنجه ها، مقاومت‌ها و رشادت‌های سال‌های ۵۶و ۵۷ نبود، شاهد پیروزی بی‌بدیل این انقلاب در بهمن ماه و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی در فرودین ۵۸ نمی‌بودیم. از این رو نهم و دهم فروردین برای مردم این خطه و دوازدهم فروردین برای همه آزاداندیشان جهان از جمله ایام الله خواهد بود که به همه ما درس رشادت و مقاومت تا پیروزی را به ارمغان خواهد آورد.

یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه بانوی شهید معصومه زارعیان به عنوان تنها بانوی شهید این شهرستان و الگویی جاودانه برای همه مردان و زنان پاکدامن این دیار، گرامی می داریم و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به  سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» مزین گشته است، تحقق منویات معظّم له و دوام انقلاب اسلامی را در سایه عنایات حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواحنا له الفدا از خدای متعال مسئلت می‌نماییم.

محمد عباس زاده جهرمی


نظر شما :