پیام تبریک عیدسعیدفطر توسط رئیس دانشگاه جهرم

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۸ کد : ۲۳۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۷
پیام تبریک عیدسعیدفطر توسط رئیس دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل رئیس دانشگاه جهرم طی پیامی عید سعید فطر را به اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت. متن کامل پیام به این شرح است:
ایزد منان را سپاس می گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیر مان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش دست یابیم. خوشا آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوا بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند.
عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.
عیدفطر، نمادی از وحدت مسلمانان است؛ وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می شود. به راستی این وحدت در این زمان سرمایه موفقیت و پیروزی مظلومان بر مستکبران است. امید که با تقویت این سرمایه و اعتلای بصیرت مسلمانان ریشه کن شدن هرچه سریعتر دشمن بشریت و انسانیت، رژیم غاصب صهیونیستی شاهد باشیم که در این صورت ضمن کسب رضای خدای متعال، عید واقعی را به دست خواهیم آورد. 
باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بخصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری و عزت و کرامت همگان را در سایه فرج مولایمان آقا حجت بن الحسن العسکری مسئلت می نمایم.


نظر شما :