پیام تشکر جامعه دانشگاهی جهرم از اقدام وعده صادق سپاه

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۶:۵۰ کد : ۲۳۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۸
پیام تشکر جامعه دانشگاهی جهرم از اقدام وعده صادق سپاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه پیام تشکر جامعه دانشگاهی جهرم از اقدام وعده صادق سپاه در انتقام از حمله رژیم غاصب صهیونیستی به دفتر دیپلماسی ایران در دمشق، صادر شد.متن پیام بدین شرح است:

وَ لَوْ قاتَلَکُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوَلَّوُا الْأَدْبارَ ثُمَّ لا یَجِدُونَ وَلِیًّا وَ لا نَصِیراً «*» سُنَّةَ اللَّهِ الَّتِی قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلُ وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِیلًا «فتح/ ۲۲-۲۳»
و اگر کسانى که کفر ورزیدند با شما کارزار کنند، (توان مبارزه با شما را ندارند و) عقب‌نشینى و پشت کرده و آنگاه هیچ سرپرست و یاورى نخواهند یافت. * (این پیروزى شما و ترس و شکست کفّار،) سنّت خداوند است که از پیش جارى بوده است و هرگز براى سنّت‌هاى خداوند، تغییر و تبدیلى نخواهى یافت.

بی‌شک دشمن دون صهیونیستی که خوی حیوانیت و ددمنشی را سرمشق زندگی و فعالیت خود قرار داده، پس از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ بامداد ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ را فراموش نخواهد کرد. پیروان رسول اکرم صلوات الله علیه و علی آله، از کتب انسان‌ساز خویش به خوبی درس گرفته‌اند که در برابر ظلم و کفر و ددمنشی بزدلانه سکوت نکنند، و از کنار کشتار کفار با لبخند نگذرند، بلکه آن را با جوابی درخور و شایسته آشنا کنند. امروز شاهد تنبیه و پاسخی درخور به اقدام حمله سفاکان خون آشام به دفتر کنسولی ایران در دمشق بودیم‌. امروز زخم شکافته مردم مظلوم غزه دقایقی التیام بخشید؛ به امید روزی که صاحبان اصلی این خطه به حق مسلم خویش در کمال آرامش دست یابند. ان شاء الله.
سنت قطعی و غیرقابل تغییر الهی برخورد فعال و غیرمنفعلانه با خون‌آشامی درنده‌های کافر است. اگر پیرو کتاب الهی دستور خدای متعال را سرلوحه خود قرار دهد بی‌شک سگ هار منطقه اجازه درندگی پیدا نخواهد کرد.
لذا به نمایندگی از جامعه دانشگاهی جهرم از پاسخ کوبنده و پشیمان کننده سپاه مقتدر و سرافراز به دشمن عاجز و در حال زوال صهیونیستی، تشکر می‌کنیم و دست تک‌تک دست‌اندرکاران عزیز عملیات انتقام صادق را می‌بوسیم و به راهبری و درایت رهبر فرزانه افتخار و مباهات می‌ورزیم. از مولا و مقتدای غائب از نظر عاجزانه تمنا می‌کنیم با قیام خویش جواب زورگویی‌های صاحبان زر و زور را بدهد. به امید آن روز


نظر شما :