حضور گروه نظارت و ارزیابی وزارت علوم جهت بررسی شرایط دانشگاه به منظور تاسیس مرکز پژوهشی در دانشگاه جهرم

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۶ کد : ۲۳۹۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۷
حضور گروه نظارت و ارزیابی وزارت علوم جهت بررسی شرایط دانشگاه به منظور تاسیس مرکز پژوهشی در دانشگاه جهرم

ه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم، گروه نظارت و ارزیابی وزارت علوم جهت بررسی شرایط دانشگاه و تقاضای مطروحه از مقام عالی وزارت به منظور تاسیس مرکز پژوهشی در دانشگاه جهرم حضور یافت و در جلسه ای با حضور ریاست و تعدادی از اعضای هیات علمی به بررسی ظرفیت های پژوهشی و کاربردی دانشگاه پرداخت.
در ابتدای این جلسه رییس دانشگاه ضمن معرفی ظرفیت دانشگاه در علوم راهبردی و بنیادی بر ضرورت راه اندازی این مرکز تاکید کرد. ایشان اهمیت راه اندازی چنین مراکزی در دانشگاه را علاوه بر تقویت بنیه علمی اساتید و جامعه علمی، اعتلای روحیه همدلی و همراهی خانواده علمی دانشگاه جهرم دانست و از اعضای گروه نظارت و ارزیابی درخواست کرد که با همراهی و مساعدت زمینه استقرار و دلگرمی اساتید مرتبط را فراهم آورید.
در ادامه این نشست که با استقبال خوب اعضای هیات علمی گروه های مختلف کامپیوتر، آمار، ریاضی، فیزیک و فلسفه مواجه شد، اساتید محترم به ظرفیت و نقش خود در این رویداد تحول آفرین دانشگاه اشاره کردند.
دکتر علی محمدلو رییس گروه نظارت و ارزیابی استان فارس، بر ظرفیت دانشگاه جهرم در خصوص تقاضای مطروحه و نگاه مثبت ارزیابی خود به آن تاکید کرد .
روابط عمومی و امور بین الملل موفقیت جامعه علمی دانشگاه جهرم را در راه اندازی این رویداد مهم علمی خواستار است.


نظر شما :