گعده های انتخاباتی دانشجویان در دانشگاه جهرم

۰۵ تیر ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۳ کد : ۲۴۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۵۶
گعده های انتخاباتی دانشجویان در دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، گعده های انتخاباتی دانشجویان دانشگاه جهرم با موضوع:
#انتخابات۱۴۰۳
#شهید_جمهور 
#انتخاب اصلح
در جلسات مستمر و پی در پی که با استقبال دانشجویان و اساتید واقشار مختلف جامعه دانشگاهی  همراه بود، برگزار شد و شرکت کنندگان به ارایه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در این سلسله برنامه های انتخاباتی با عنوان: #صدای من می آید؟ که به همت بسیج دانشجویی پایگاه شهید ابراهیم هادی دانشگاه جهرم برگزار شد،

مطالب انتخاباتی مطرح گردید و سلایق سیاسی مختلف از بین دانشجویان و اساتید به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
فرق شمای جوان و دانشجو و صادق و پاکیزه‌دل، با یک آدم سیاسی‌کار باید در همین باشد؛ حرفتان را صریح بزنید؛ آنچه را که می زنید، از دل بزنید؛ و اگر چنانچه معلوم شد که اشتباه است، سریع پس بگیرید؛ راحت. این، به نظر من یکی از بهترین شاخصه‌های دانشجویی است.(مقام معظم رهبری)

 بستری توسط پایگاه بسیج شهید ابراهیم هادی در ساختمان علوم پایه دانشگاه جهرم فراهم گردید تا هردو گروه منتقد و مدافع نظرات خود را به اشتراک بگذارند و صدایشان را رسا و آزادانه به گوش همگان رساندند.

 

  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


نظر شما :