بیانیه دعوت کانون بسیج اساتید دانشگاه‌ جهرم برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

۰۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۵ کد : ۲۴۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۷

بیانیه دعوت کانون بسیج اساتید دانشگاه‌ جهرم برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

«در انتخابات جمعه، اصل، مشارکت و بعد از آن نوع انتخاب است.»

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

تقارن سالروز حادثه‌ای تروریستی ۷ تیر ۱۳۶۰، سالروز شهادت رئیس جمهور انقلابی، آیت‌الله شهید بهشتی و اربعین شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم با چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رویدادی سخت بامعناست.

سهم جامعه‌ی دانشگاهی، اعم از استادان فرهیخته، یاوران علمی و دانشجویان پرشور و باشعور ایران عزیز، از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا دفاع مقدس و روشنگری و پیشتازی در مسائل پیش آمده، چنان برجسته و با اهمیت است، که در بیانات معماران انقلاب، از این قشر فرهیخته به منشأ تحولات و قوه‌ی عاقله‌ی جامعه تعبیر شده است. حضور جامعه‌ی دانشگاهیان کشور در پای صندوق‌های رأی، نه تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه وظیفه‌ای شرعی و ملی است که می‌تواند تأثیری شگرف و بی‌بدیل در پیشبرد اهداف راهبردی میهن عزیزمان داشته باشد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه جهرم با تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مردم با بصیرت، با فکر وارد بشوند و انسان صالح را انتخاب کنند» و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو و ضمن قدردانی از افرادی که به شیوه‌های گوناگون عموم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی ترغیب و دعوت کرده‌اند، از دانشگاهیان و ملت شریف ایران دعوت می‌کند در جمعه‌ی سرنوشت‌ساز هشتم تیر، بهترین تأثیر را داشته باشند و حماسه‌ی حضور دیگری را برای ایران قوی رقم بزنند ان شاءالله.
کانون بسیج اساتید دانشگاه جهرم

کلید واژه ها: حضور کانون کانون بسیج اساتید دانشگاه بسیج اساتید دانشگاه جهرم


نظر شما :