پیام تشکر رئیس دانشگاه جهرم ازحضور دشمن شکن مردم در انتخابات مرحله ی دوم ریاست جمهوری

۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۷ کد : ۲۴۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۳
پیام تشکر رئیس دانشگاه جهرم ازحضور دشمن شکن مردم در انتخابات مرحله ی دوم ریاست جمهوری


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر محمد عباس زاده جهرمی رئیس دانشگاه جهرم پیرو حماسه ی حضور مردم در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری پیامی صادر کردند.متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه‌ی حضور پرشور در انتخابات ۱۵ تیرماه ریاست جمهوری، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی افزود.
به شکرانه الهی اکنون رئیس جمهور که مدیر اجرائی کشور و مسئول پیشرفت مادی و معنوی است، با رأی و تشخیص مردم انتخاب شده و نمونه‌ی آشکار مردمسالاری دینی در برابر چشم ملتهائی که تشنه‌ی نظام اسلامی و مردمی اند، آشکار گشته است. این توفیق بزرگ ملی را شکرگزاری می کنیم، و سپاس و تحسین خود را به پیشگاه ملت عظیم‌الشأن ایران و مقام معظم رهبری تقدیم می نماییم.
به رئیس جمهور محترم، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان توفیق خدمتگزاری به مردم و کشور عزیز را تبریک می گویم و از خدای منان برای ایشان توفیقات روزافزون برای رسیدگی به امور مردم عزیز این مرز و بوم خواهانم.
لازم میدانیم از مراجع معظّم تقلید و علمای اعلام و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و برجستگان حوزه و دانشگاه که در تشویق مردم به شرکت در انتخابات، نقش بزرگی ایفاء کردند و نیز از صدا و سیما که با ابتکار و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ی خود انگیزه و شور و شوق را در مردم زمینه‌سازی کردند، صمیمانه تشکر کنیم.
همچنین قدردانی و تشکر خود را از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و مجریان و ناظران که در راه این وظیفه‌ی بزرگ کوششی خستگی ناپذیر نشان دادند، و دیگر کسانی که به نحوی به این امر کمک کردند، ابراز می داریم.همچنین با اتمام زمان رقابت، اکنون زمان همدلی و همکاری است تا هرچه بیشتر راه ارتقای ایران عزیز پیمایش شود.


نظر شما :