چهارمین جلسه هیئت امنای دانشگاه های جهرم، فسا و سلمان فارسی کازرون

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳ کد : ۲۴۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۲
چهارمین جلسه هیئت امنای دانشگاه های جهرم، فسا و سلمان فارسی کازرون

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم؛ چهارمین جلسه هیئت امنای دانشگاههای جهرم، فسا و سلمان فارسی کازرون با حضور اعضای این هئیت در تاریخ 15 مرداد 1403، به ریاست قائم مقام وزیر محترم جناب آقای دکتر محمد سلیمانی و به همت دانشگاه جهرم و دبیری ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر عباس زاده جهرمی در مرکز هیات امنای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در این جلسه نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس حضرت آیت الله  لطف اله دژکام، جناب آقای دکتر محمدحسن صادقی مقدم، جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی و جناب آقای دکتر فریدون عباسی در کنار رئوسای محترم سه دانشگاه جهرم، فسا و سلمان فارسی کازرون به همراه مسوولین و کارشناسان دبیرخانه هیات های امنا و هیئت های ممیزه مسائل و مشکلات دانشگاه ها را بررسی، گفتگو و جمع بندی کردند. دیگر اعضای هیات امنا به صورت مجازی در این نشست حضور پیدا کردند.

بررسی بودجه تفصیلی سال جاری و اصلاحیه های بودجه سال قبل دانشگاه ها، ارائه گزارش حسابرسی دانشگاه ها و بررسی آنها در کنار دیگر مطالبات و تقاضاهای مطرح شده در کمیسیون دائمی هیئت امنا اهم مسائل مطروحه در این نشست بود.

https://jahromu.ac.ir/omana/fa


نظر شما :