جوانان آینده ساز

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۳ کد : ۲۴۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۶
جوانان آینده ساز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی رئیس محترم دانشگاه جهرم به مناسبت روز جهانی جوانان پیامی صادر کردند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ۱۲ آگوست (21 مردادماه) را به عنوان روز جهانی جوانان اعلام کرده است. این روز را به جامعه جوان ایران عزیز تبریک می گویم. آنچه وظیفه تک تک مسئولین کشور ماست خارج کردن این روز از شعار و نماد است، از این رو لازم است به حق درد دلهای او را شنید، به درستی نیازهای او را شناخت و برای رفع آن تلاش کرد. به راستی اولویتهای اساسی جوان امروز چیست و چگونه میتوان روح امید و اعتماد به نفس را در او احیا و تقویت کرد؟

روز جهانی جوانان با اندیشه‌ی «ساختن یک دنیای بهتر؛ به همراه جوانان» ایجاد گردید. به این بهانه، سازمان ملل از تمام کشورهای دنیا می‌خواهد تا عملاً در راستای توسعه امکانات و منابع به کمک جوانان و برای جوانان تلاش نمایند. برای موفقیت جوان امروزمان در ساخت آینده ای بهتر و برای مسئولین کشورمان، شناخت درست نیازها و اولویت های جوانمان و توفیق برآورده کردن آنها را از بارگاه ایزدی مسألت می نمایم. 

محمد عباس زاده جهرمی


نظر شما :