تشکر رئیس دانشگاه از آبگیری مخزن ذخیره آب دانشگاه

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۵ کد : ۲۵۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۲
تشکر رئیس دانشگاه از آبگیری مخزن ذخیره آب دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در پی آبگیری مخزن ذخیره آب، رئیس محترم دانشگاه پیام تقدیر و تشکری به شرح زیر صادر فرمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام رضا علیه السلام : هرکس از نعمت دهندگان مخلوق تشکر نکند ، از خداوند عزّ و جلّ تشکّر نکرده است. (عیون اخبار الرضا علیه السلام، ج2)

سه سال پیش زمانی که توفیق خدمت در این مجموعه نصیبم شد، برای تأمین آب شرب و فضای سبز مجموعه ناچار بودیم مبالغ هنگفتی را هزینه کنیم. همت جوانانی عزیز در دانشگاه بر آن شد که این مسأله راهبردی و مهم را به نحوی مطلوب حل کنند. به شکرانه الهی امروز نه تنها برای تأمین آب لازم به هزینه کرد آن همه مبلغ نیست؛ بلکه ذخیره قابل قبولی از آب در این مجموعه در منابع متعدد گردآوری شده است. آخرین اقدام دوستان طراحی و ساخت مخزن پلیمری روباز دانشگاه است. این مخزن به ابعاد 30*50 متر و به حجم حدودی 6500متر مکعب آب مورد نیاز را جهت آبیاری فضای سبز مجموعه ذخیره میکند.

به حکم سخن درباره ی ولی نعمتان آقا امام رضا علیه السلام در صدر کلام، برخود لازم می دانم از تلاشهای همه دوستانی که در این زمینه زحمتهای متعدد به دوش کشیدند اعم از معاونین محترم اداری مالی، مدیران اداری، اداره نظارت بر طرحهای عمرانی، مدیریت مالی، اداره تدارکات و پشتیبانی، امور عمومی و دیگر دوستانی که نام و یاد آنها از عهده این مختصر نمی آید، تقدیر و تشکر نمایم. در این میان خیّر محترم جناب آقای امیرسالاری زمینه اختصاص آب را بدون هیچ چشمداشتی به مجموعه دانشگاه فراهم ساخته است که این صدقه جاریه ایشان واقعا در خور ستایش و تقدیر است. اجر همگی با آب آور دشت کربلا. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.


نظر شما :