تجدید بیعت با شهید گمنام؛ یادگار دفاع مقدس

۰۵ مهر ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۲ کد : ۲۵۱۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۷
تجدید بیعت با شهید گمنام؛ یادگار دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس به همت معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد. در این مراسم کارکنان و اساتید محترم دانشگاه ضمن شرکت در پیاده روی صبحگاه با حضور در کنار مزار شهید گمنام دانشگاه بار دیگری با شهید خوشنام دانشگاه تجدید بیعت کردند. سخران این مراسم رئیس محترم دانشگاه بود.

رئیس محترم دانشگاه در این مراسم ضمن تبیین جایگاه شهادت و نقش شهید در سازندگی اجتماع، توجه به این امر سازنده را یادآور شد. ایشان در ادامه افزود: ثمر استقامت و پایداری 40سال پیش شهدای دفاع مقدس را امروز در صحنه جنگ غزه مظلوم و مقتدر و لبنان پیروز و پایدار این بزرگمردان عصر حاضر مشاهده میکنیم. امام خمینی (ره) فرموده است: "این وصیت نامه هایی که این عزیزان (شهدا) می نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند ،یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها رو بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید." رئیس محترم دانشگاه در ادامه برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت دعا کرد.

در ادامه با تلاش یکی از کارکنان محترم دانشگاه، پرچم برافراشته بر گنبد شهید خوشنام دانشگاه تعویض شد. شرکت کنندگان در این مراسم در پایان صبحانه را میهمان دانشگاه بودند.


نظر شما :