برای نودانشجویان آینده ساز

۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۲۳:۴۹ کد : ۲۵۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۵
برای نودانشجویان آینده ساز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی رئیس محترم دانشگاه جهرم به مناسبت آغاز فعالیت نو دانشجویان و در آستانه ثبت نام دانشجویان نوورود پیامی صادر کردند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

ورود شما نودانشجویان آینده ساز را به مقطع جدیدی از زندگی تبریک عرض می کنم. این دوره از زندگی گاهی سرنوشت عمری را تعیین یا تغییر خواهد داد. توجه به آینده و نگاه به ظرفیت، استعداد و علاقه هر فرد دو رکن اساسی ساخت موفق شاکله وجودی هر فرد می تواند باشد که در این میان دانشگاه نقش مهمی می تواند ایفا کند. استفاده از تجربیات انسانهای موفق سرعت پیشرفت جوانان ما را دو چندان خواهد کرد؛ به قول حافظ شیرازی: «طی این مرحله بی‌همرهی خضر مکن». در این میان نبایست نسبت به عوامل منحرف کننده بی توجه بود.

حال که به مرحله جدید زندگی وارد شده ایم، خوبست این مصرع بلند منسوب به مولوی: «از کجا آمده‌ام؟ آمدنم بهر چه بود؟» را نصب العین خود قرار دهیم و هر از گاهی برنامه عملی کسب آتی خود را مرور کنیم.

دانشگاه جهرم درصدد است اندیشه‌ی «ساختن یک دنیای بهتر؛ به همراه جوانان» را شعار عملی خود قرار دهید. به این منظور، وظیفه ما خادمین شماست که عملاً در راستای توسعه امکانات و منابع، برای شما جوانان آینده ساز تلاش نماییم. برای موفقیت جوان امروزمان در ساخت آینده ای بهتر و برای اساتید، مدیران، مسئولین و کارکنان دانشگاه جهرم، شناخت درست نیازها و اولویت های جوانمان و توفیق برآورده کردن آنها را از بارگاه ایزدی مسألت می نمایم. 

مقام معظم رهبری بخصوص در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دانشگاه، «مرجعیت علمی» و تلاش در تحقق «تمدن سازی» در کنار «جامعه پردازی» و «خودسازی» را مطالبه فرموده است که نیل به این اهداف متعالی بی همرهی شما آینده سازان امکان پذیر نیست. به امید نقش آفرینی بی بدیل دانشگاه در زمینه سازی تمدن مهدوی.

محمد عباس زاده جهرمی


نظر شما :