دیدار رئیس دانشگاه جهرم با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم

۰۳ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۸ کد : ۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶۶
رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه جهرم با مهندس صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم دیدار کردند.
دیدار رئیس دانشگاه جهرم با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم: رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه جهرم با مهندس صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم دیدار کردند.

دکتر نادریان رئیس دانشگاه جهرم از حمایت ها و پشتیبانی های فرماندار شهرستان جهرم تشکر و قدردانی نمود و گفت:  یکی از اقدامات مهمی که بعد از تلاش های شبانه روزی به سرانجام رسید انتقال  دانشکده علوم پایه، دانشکده کشاورزی  و قسمت اداری به پردیس دانشگاه جهرم بود که فضای فیزیکی مناسبی را جهت رفاه حال دانشجویان بدست آمد.

دکتر نادریان خاطر نشان کرد: اتصال فیبر نوری کشور در دانشگاه جهرم، آغاز به کار مرکز رشد دانشگاه جهرم و واگذاری اختیار صدور تائیدیه تحصیلی و دانشنامه به دانشگاه جهرم از دیگر برنامه های مهم دانشگاه جهرم بود که صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه جهرم بیان کرد: با جدیت تمام برای سربلندی دانشگاه جهرم  تلاش خواهیم کرد تا در راستای توسعه همه جانبه گام عملی و جدی برداریم که امیدواریم با یاری خداوند متعال بتوانیم آینده روشنی را برای این جامعه دانشگاهی ترسیم نماییم.

در ادامه جلسه مهندس صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن تقدیر از حضور ریاست دانشگاه جهرم دکتر نادریان گفت: دانشگاه جهرم به عنوان یکی از مراکز بسیار توانمند در راه بهبود شرایط شهر می تواند به ایفای نقش بپردازد به همین خاطر و با توجه به وجود پتانسیل قوی، در برنامه های کاری خود این مرکز علمی را از جمله محورهای اصلی توسعه شهرستان در نظر گرفته ایم که امیدوارم بتوان از توان متخصصان آگاه دانشگاه استفاده نمود.

وی در پایان ادامه داد: همان طور که انتظار داریم از کمک دانشگاهیان در توسعه شهرستان بهرمند شویم، برخود لازم می دانیم به نحوی در خصوص رفع مشکلات این مرکز علمی هم تلاش کنیم. 


نظر شما :