همایش تجلیل از برگزیدگان پژوهشی شهرستان جهرم

۰۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۳ کد : ۲۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۸۱
دکتر جباره: خوشبختانه دانشگاه جهرم در حوزه پژوهشی به حرکت شتابان خود افزوده و در مسیر رشد و توسعه گام بر خواهد داشت.
همایش تجلیل از برگزیدگان پژوهشی  شهرستان جهرم

همایش تجلیل از برگزیدگان پژوهشی  شهرستان جهرم

 

دکتر جباره: خوشبختانه دانشگاه جهرم در حوزه پژوهشی به حرکت شتابان خود افزوده و در مسیر رشد و توسعه گام بر خواهد داشت.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: همایش تجلیل از برگزیدگان پژوهشی شهرستان به میزبانی دانشگاه جهرم برگزار گردید.

در ابتدای این همایش دکتر عظیم جباره، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جهرم ضمن خوشامد به مهمانان حاضر در جلسه، به دستاوردهای پژوهشی دانشگاه جهرم در حوزه های مختلف علمی و فناوری اشاره کرد.

وی دستاوردهای پژوهشی را نقطه افتخار دانشگاه خواند و افزود: خوشبختانه دانشگاه جهرم در این مسیر به حرکت شتابان خود افزوده و با تمرکز بر آن، در مسیر رشد و توسعه گام بر خواهد داشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این همایش با اشاره به معضل بیکاری اظهار داشت: با توجه به ظرفیت شهرستان و تعدد دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی می بایست اولویت پژوهش ها را بر مبنای ایجاد اشتغال و کار آفرینی قرار دهیم.

دکتر صحرائیان در ادامه ضمن اشاره به کمک دانشگاه ها به مقوله اقتصاد مقاومتی افزود: تحقیق و پژوهش مهمترین عامل دستیابی به توسعه پایدار است و دانشگاه ها به کمک شرکت های دانش بنیان باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه را برقرار کنند.

دکتر آیت اله رزمجو سخنران ویژه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، پژوهش را یکی از شاخصه های اصلی در امر توسعه خواند و افزود: دانشگاه ها می بایست بر اساس نیاز امروز جامعه پژوهش های خود را دنبال کنند.

مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه ها خاطر نشان کرد: بحران بیکاری، آب و آسیب های اجتماعی در اولویت پژوهشگران قرار گیرد.

 

در پایان از 23 پژوهشگر برگزیده شهرستان جهرم تقدیر گردید.

 

نظر شما :