پيام تبريك دكتر كامبيز مينايي در آستانه سال 1398

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰ کد : ۳۰۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷۸
در آستانه فرا رسيدن سال نو دكتر كامبيز مينايي سرپرست دانشگاه جهرم، پيامي صادر كردند.
پيام تبريك دكتر كامبيز مينايي در آستانه سال 1398

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل: در آستانه فرا رسيدن سال نو دكتر كامبيز مينايي سرپرست دانشگاه جهرم، پيامي صادر كردند. متن پيام بدين شرح است:

 

به نام آفريننده زيبايي ها

عيد نوروز، پرتوي دلربا و چهره اي زيبا از آفرينش است كه پيش از آمدنش، انسان ها را به تحول دعوت مي كند. خداوند رحمان نويد ميلاد سال نو را بر دوش نسيم بهاري گذاشت تا اين امانت سبز را به رسم آغازي دوباره جلوه گر سازد تا يادمان باشد كه هستيم.

خداوند يگانه را سپاس كه مجالي عنايت نمود تا سالي سرشار از هم‌دلي، تعامل، تفاهم، تبادل افكار، آرا و تجربيات را پشت سر بگذاريم و توفيقي عطا فرمود تا خدمتگزاري كنيم و اينك در آستانه فصل شكوفايي و آغاز رويش در طبيعت، بهانه‌اي است كه در اين فصل با تفكر و انديشه در بازآفريني طبيعت به نوآوري و نوسازي در كار خود بپردازيم.

سالي كه گذشت، نظام اسلامي با همراهي ملّت شريف ايران، گام‌هاي بزرگي به سوي تعالي و توسعه برداشت كه نقش دانشگاه‌ها در اين ميان، به عنوان مغز متفكّر و چشم بيناي جامعه بسيار حياتي بود. دانشگاه جهرم بعد از گذشت يك دهه از عمر خود، اكنون با سرعت بيشتري به حركت شتابان خود در امر توليد علم و پژوهش گام بر مي دارد.

اينجانب ضمن تبريك سال نو به همه دانشگاهيان، از زحمات ارزشمند تمامي همكاران عزيز دانشگاهي قدرداني نموده و سالي سرشار از بهروزي و موفقّيت براي اعضاي هيات علمي، كاركنان، دانشجويان و خانواده‌هاي معّزز آنان، از خداوند متعال خواستارم. اميدوارم سال آينده، با هم فكري بيشتر، سالي پر از بركت، اميد و موفقيت براي همه دانشگاهيان باشد و "يا محول الحول والاحوال" در ضمير ما تحقق يابد.

 

كامبيز مينايي

سرپرست دانشگاه جهرم


نظر شما :