دانشگاه ها با تبديل دانش به فناوري مي توانند در رونق توليد نقش ايفا كنند

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۷ کد : ۳۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۸۱۱
دكتر مينايي در ارتباط با رسالت دانشگاه ها در تحقق شعار سال گفت: دانشگاه ها با تجاري سازي ايده ها مي توانند در رونق توليد نقش ايفا كنند.
دانشگاه ها با تبديل دانش به فناوري مي توانند در رونق توليد نقش ايفا كنند
 

سرپرست دانشگاە جهرم در گفتگو با واحد روابط عمومي دانشگاه ضمن اشاره به رسالت دانشگاه ها در تحقق شعار سال گفت: دانشگاه ها با تبديل دانش خود به فناوري و تجاري سازي ايده ها مي توانند در رونق توليد نقش ايفا كنند.

دكتر كامبيز مينايي اظهار كرد: دانشگاه هاي كشورهاي پيشرفته، دانشگاه هاي نسل چهارم هستند و بر اساس چهار رسالت آموزش, پژوهش, كارآفريني و مسئوليت هاي اجتماعي فعاليت مي كنند .دانشگاه جهرم نيز تلاش مي كند تا در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود گام هاي موثري در تحقق شعار سال بردارد.

ايشان ادامه داد: دانشگاه ها در برابر رونق توليد و همچنين ساير شعارهاي تعيين شده از سوي مقام معظم رهبري مسئول هستند و بايد به سمتي بروند كه علم را به فناوري و تكنولوژي تبديل كنند تا در نهايت اقتصاد را به سمت اقتصاد دانش بنيان سوق داده و زمينه صادرات اين محصولات را فراهم كند.

دكتر كامبيز مينايي در پايان ضمن اشاره به توانمندي دانشگاه جهرم با توجه به اعضاي هيات علمي جوان و با انگيزه از يك سو و وجود ظرفيت هاي فراوان شهرستان جهرم در عرصه هاي كشاورزي و صنعتي از سوي ديگر ابراز اميدواري كرد كه: اميدواريم دانشگاه جهرم بتواند در رونق توليد نقش پيشگامي داشته باشد.


نظر شما :