حجت الاسلام والمسلمین آیت الهی: دانشگاه باید حرف اول را در جامعه بیان کند

۰۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۶ کد : ۳۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۵۴
دکتر کامبیز مینایی به همراه کارکنان دانشگاه با حجت الاسلام والمسلمین سید علی آیت الهی دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام والمسلمین آیت الهی: دانشگاه باید حرف اول را در جامعه بیان کند

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: در ابتدای این دیدار دکتر کامبیز مینایی سرپرست دانشگاه جهرم ضمن ابراز خرسندی از دیدار با حجت الاسلام والمسلمین آیت الهی، خاندان معظم وی و به ویژه حضرت آیت الله سید حسین آیت الهی را از افراد تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

دکتر مینایی در ادامه افزودند:  روح مبارزاتی و ظلم‌ ستیزی آیت‌الله سید حسین آیت‌اللهی باعث شد که فریاد همیشه خروشان آن مجاهد شجاع علیه ابتذال و بی‌بند و باری حکومت پهلوی در همه جا طنین‌انداز شود.

ایشان در پایان سخنان خود ضمن دعوت از حجت الاسلام والمسلمین برای حضور در دانشگاه، خواستار ارتباط هرچه بیشتر ایشان با مجموعه دانشگاه جهرم شد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید علی آیت الهی دیدار با اهالی علم و فرهنگ را بسیار ارزشمند خواند و افزودند: یکی از اشتباهات رایج در جامعه این است که علم به دو دسته تقسیم شده و آن علم دینی و علم غیر دینی است، در صورتی که این کاملا اشتباه است و حوزه و دانشگاه هر دو به عنوان مروجین علم دینی عمل می کنند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: دانشگاه در کنار حوزه های علمیه هر دو در جهت جامعه اسلامی تلاش می کنند و می توان تمام دردهای اجتماع را با علم درمان کرد.

وی مدیریت عالمانه را از مهمترین شاخصه های هر مدیری خواند و تاکید کردند: دانشگاه ها می بایست حرف اول را در جامعه بیان کنند و همچنین مدیران ما می بایست بر اساس اصول علمی مدیریت کنند.

کلید واژه ها: سید علی آیت الهی


نظر شما :