سرپرست دانشگاه جهرم:

تعامل دانشگاه با مدیریت شهری توسعه هدفمند شهر را در پی خواهد داشت

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۹ کد : ۳۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۹۳
دکتر کامبیز مینایی سرپرست دانشگاه جهرم با مهندس علی نظری شهردار جهرم دیدار و گفتگو کرد.
تعامل دانشگاه با مدیریت شهری توسعه هدفمند شهر را در پی خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: دکتر مینایی ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) با اشاره به توانمندی های اعضای هیات علمی نخبه در دانشگاه جهرم، از آن به عنوان قدرتی علمی در جهت توسعه و پیشرفت شهر یاد کرد.

ایشان در ادامه، تعامل دانشگاه و مدیریت شهری را موجب توسعه هدفمند شهر برشمرد و افزودند: هر چه تعامل دانشگاه و دانشگاهیان با مدیریت شهری افزایش یابد، مشکلات کمتری در حوزه شهری را شاهد خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه جهرم خاطر نشان کرد: ایده های خلاقانه اعضای هیات علمی نخبه دانشگاه جهرم در حوزه های مختلف شهری می تواند گره گشای بسیاری از ناهنجاری های جامعه باشد.

در ادامه این دیدار مهندس علی نظری شهردار جهرم ضمن استقبال از طرح ها و پژوهش های علمی دانشگاه جهرم آمادگی کامل شهرداری جهرم را برای تعامل گستره با دانشگاه اعلام داشت و افزود: ارتباط و تعامل شهرداری با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی همکاری دو سویه ای است، چرا که شهرداری در پی ارتقاء رفاه شهروندی در کلیه حوزه ها با کاربردهای مختلف است و دانشگاه ها نیز که وظیفه پرورش نیروی انسانی و تولید علم  را دارند، در این بین نیازمند تعامل و پیشبرد کاربردی علم و دانش در سامان دادن به وضعیت موجود شهر می باشند، لذا این ارتباط به طور حتم به افزایش بهره وری و توانمندی  علمی و اجرایی منجر خواهد شد.


نظر شما :