قابل توجه دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه) جهت دریافت وام در سامانه فاز ۲

۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۶ کد : ۳۷۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۵۶۶
قابل توجه دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه) جهت دریافت وام در سامانه فاز ۲
قابل توجه  دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه) جهت دریافت وام در سامانه فاز ۲

قابل توجه  دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه) جهت دریافت وام در سامانه فاز 2 :

مهلت ثبت نام از 98/07/15 لغایت 98/08/20 در صورت تمدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

(شرایط ثبت نام برای دانشجویان قدیمی از سال 87 تا بهمن 97که مدارک خود را قبلاً ارائه نموده اند و از تسهیلات استفاده نموده اند به این شیوه است :که از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر وارد سایت bp.swf.irشده (در صورت مشاهده پیام خطا از منوی tools   گزینه compatibility view setting  را کلیک نموده و در قسمت add this website آدرس سایت را add  نمایید .)وبعد از انتخاب گزینه سامانه ی پورتال فاز 2 نام کاربری ورمز عبور را همان کد ملی خود با رعایت فاصله وارد نموده و گزینه درخواست وام را انتخاب کرده و هر نوع وام مورد نیاز را تایید نمایید. دقت کنید شماره حساب شما که در سیستم ثبت می باشد صحیح و مربوط به شما ، و حساب و سند تعهد شما فعال باشد در غیر اینصورت عواقب آن به عهده شما می باشد وپس از آن قوانین صندوق رفاه را مطالعه نموده سپس درخواست خود را ثبت کنید.

(شرایط ثبت نام برای دانشجویان جدیدی که تا کنون در امور رفاه پرونده نداشته و هیچ گونه تسهیلاتی دریافت ننموده و درحال اقدام به تشکیل پرونده می باشند به این شیوه است: با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر به صفحه یbp.swf.ir رفته و در قسمت ثبت نام دانشجویان در سایت روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.(در صورت مشاهده پیام خطا از منوی tools   گزینه compatibility view setting  را کلیک نموده و در قسمت add this website آدرس سایت را add  نمایید .)در صفحه ای که باز می شود کد ملی خود را در کادر مربوطه جستجو کنید. پدیدار شدن اطلاعات شما حاکی از آنست که قبلاً در آن سایت ثبت نام شده اید.در صورت عدم نمایش کد ملی و مشخصات شما،در صفحه جدیدی که باز می شود اطلاعات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید. به این ترتیب که در کادر مربع کلیک کرده، صفحه نام یا کد شهر باز می شود.سه حرف اول نام شهر محل تولدخود را وارد کنید و کلید جستجو را بزنید.از بین شهرهای یافته شده روی نام شهر خود کلیک نماییدو سپس گزینه انتخاب را کلیک کنید. سپس در قسمت بعدی تاریخ تولد خود را با وارد کردن ابتدا سال به صورت کامل و سپس ماه و روز(مثال:1370/01/01) وارد کنید.بدین ترتیب کادر های بعدی را نیز با وارد کردن اطلاعات شخصی خود تکمیل نمایید. در برخی شناسنامه ها شماره ملی به منزله همان شماره شناسنامه است.در چنین مواردی همان شماره هم برای شناسنامه وهم برای کد ملی ثبت شود.سپس اطلاعات تحصیلی خود را وارد کرده و در انتها پس از درج شماره تلفن های ثابت و همراه خود روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.برای وارد کردن نام دانشگاه، نام دانشگاه را وارد کرده و کلید جستجو را بزنید.سپس روی نام دانشگاه کلیک کنید و آنرا انتخاب کنید. برای درج رشته تحصیلی و باقی موارد به این شکل نیز به همین ترتیب عمل کنید. ممکن است نام دانشکده برای دانشگاه جهرم فعال نباشد.

لطفاً توجه داشته باشیدکه ورود اطلاعات چه شخصی و چه تحصیلی اعم از نوع دوره تحصیلی (نوع دوره تحصیلی برای دانشجویان روزانه، "روزانه "و برای دانشجویان شهریه پرداز: "نوبت دوم" انتخاب گردد) مقطع تحصیلی( مقطع تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی، "کارشناسی پیوسته "برای دانشجویان کارشناسی ارشد،"کارشناسی ارشد ناپیوسته "و برای دانشجویان که مقطع کاردانی گذرانده و در مقطع کارشناسی در حال تحصیل می باشد "کارشناسی ناپیوسته "و برای دانشجویان دکتری،"دکتری تخصصی ناپیوسته ")، سال و نیمسال ورود و شماره دانشجویی با نهایت دقت و توجه انجام گیرد تادر مراحل بعدی برای ثبت وام ها و نیز انجام تسویه حساب خللی ایجاد نشود.

لازم به ذکر است ثبت نام دانشجویان به شرطی وارد مراحل بعدی می شودکه مدارک خود اعم از سند تعهد ، کپی حکم کار گزینی کپی شناسنامه و کارت ملی دانشجو و ضامن و شماره حساب بانک تجارت که به نام خود دانشجو می باشد را قبلاً به اداره رفاه واقع در پردیس جهت ثبت در سامانه تحویل نموده است .مهلت ارائه مدارک تا 98/08/30می باشد که در این صورت اطلاعات در سایت فعال می باشد و ثبت درخواست برای دانشجو صورت می پذیرد. در صورت تمدید مهلت ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

پس از ثبت نام و ورود به پورتال دانشجوی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

1-بر روی قسمت درخواست وام کلیک نموده و گزینه وامهای درخواستی مثل تحصیلی را انتخاب نمایید.

2- دقت نمائید شماره حساب شما که در سیستم ثبت می باشدمربوط به شماو حساب فعال باشد در غیر این صورت عواقب آن به عهده شما می باشد.

3-پس از تایید شماره حساب، قوانین صندوق رفاه را مطالعه نموده و تایید نمایید و بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید.

4- دانشجویانی که در سیستم آنها شماره حساب و یا سند تعهد ثبت نگردیده می بایست به کارشناس اداره رفاه دانشگاه واقع در پردیس مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اقدام نمایید.

5-در صورت فراموش کردن رمز عبور با کارشناس اداره رفاه تماس حاصل فرمایید.(داخلی 136)

6- کلیپ نحوه ثبت نام در پورتال فاز 2 ،در سایت دانشگاه بخش اطلاعیه رفاه دانشجویی قابل مشاهده می باشد .    

*آدرس سایت میانبر جهت ثبت نام اینترنتی وام های دانشجویی درسامانه پورتال فاز 2: www.bp.swf.ir

*کلیپ نحوه ثبت نام در پورتال فاز 2 در سایت دانشگاه بخش اطلاعیه رفاه دانشجویی قابل مشاهده می باشد

 

مدارک و شرایط وام های دانشجویی:

1- سند تعهد محضری(به همرا اسکن آن با حجم 70 بر روی سی دی) 2 - کپی حکم کارگزینی ضامن 3- کپی شناسنامه و کارت ملی دانشجو و ضامن 4- کپی کارت دانشجویی 5- عکس (4*3) 6 - افتتاح حساب در بانک تجارت به نام خود دانشجو  7- پوشه سبز دانشجویان روزانه 8- پوشه نارنجی دانشجویان شبانه

وام های تحصیلی و شهریه با ارائه مدارک بالا برای کلیه دانشجویان قابل دریافت می باشد.

**تذکر: کلیه درخواست های وام دانشجویان ترم 9 لغو میگردد.**

***شرایط وام حج و عتبات :(روزانه و شبانه)

علاوه بر داشتن سند تعهد و کلیه ی مدارک بالا (اعزامی از طریق ستاد : 1- ارائه معرفی نامه ستاد عتبات دانشگاهیان 2- ثبت درخواست وام عتبات در سایت3- ارائه فرم تقاضا 4-ارائه اصل گذرنامه با مهر خروج از کشور) و (اعزام به صورت آزاد: (ارائه گذرنامه ممهور به مهر خروج از کشور و فرم وام عتبات و ثبت درخواست در سامانه  الزامی می باشد.

***شرایط اجاره نامه و مدارک برای وام ودیعه مسکن متاهلی ( روزانه ):

1- ارائه سند تعهد، کپی ص اول شناسنامه و کارت ملی ضامن و دانشجو ، کپی حکم کارگزینی، کپی صفحه اول و دوم سند ازدواج ، کپی کارت ملی همسر ، اصل اجاره نامه، افتتاح حساب در بانک تجارت و ارائه فرم وام ودیعه مسکن

  شرایط اجاره نامه: اجاره نامه به نام دانشجو باشد، مبلغ 30/000/000 میلیون ریال در آن ذکر شده باشد، حتماً دارای کد رهگیری باشد در غیر این صورت قابل قبول نمی باشد، ( وام ودیعه مسکن باید سه ماه بعد از فارغ التحصیلی به صورت یکجا پرداخت گردد.)

***شرایط و مدارک وام ناباروری : (روزانه)

این نوع وام فقط به دانشجویان روزانه تعلق می گیرد. ضمانت نامه، نامه کسر از حقوق ، کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن و دانشجو ، افتتاح حساب در بانک تجارت ، ارائه نامه مراحل درمان از بیمارستان با عنوان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ارائه فرم ، مدارک مورد نیاز می باشد

***شرایط وام تغذیه مادران شیرده( روزانه ):

 -1 سرپرست خانواده یا همسر دانشجو باشد. 2- حداقل سه ماه از دوران بارداری گذشته باشد. در صورت تولد نوزاد، سن نوزاد کمتر از شش ماه باشد تایید و گواهی پزشک متخصص زنان و زایمان با ذکر تاریخ شروع بارداری3-تایید گواهی مرکز بهداشت برای نوزادان متولد شده4- تصویر کارت واکسیناسیون نوزاد5-تصویر شناسنامه تمام صفحات پدر،مادر،نوزاد.

***شرایط فاکتوربرای وام ضروری: (روزانه)

1-نام و نام خانوادگی خریدار به همراه امضاء ذکر شده باشد ، تاریخ فاکتور حتماً ثبت شده باشد و به تاریخ ترمی که درخواست وام داده شده نزدیک باشد، شماره ی فاکتور حتماً ثبت شده باشد.2

- در صورت دریافت حداکثر سقف وام(6/000/000ریال )مبلغ ذکر شده در فاکتور باید با سقف وام مساوی ویا بیشتر باشد. 3- داشتن فاکتور از قبیل : فاکتور عینک ، فاکتور وسایل کمک آموزشی مثل لپ تاپ یا کیس یا پرینتر یا تب لت فاکتور دارو به غیر از داروهای زیبایی4- در صورت تکراری بودن فاکتوری که در ترم قبل استفاده شده باشد درخواست وام لغو خواهد شد به عنوان مثال با ارائه فاکتور لپ تاپ در ترم قبل ارائه فاکتور کیس برای ترم بعد قابل قبول نمی باشد زیرا هر دو از وسایل کمک آموزشی می باشند . خواهشمند است جهت دریافت وام شرایط فوق را رعایت فرمایید در غیر این صورت مسئولیت لغو وام به عهده دانشجو می باشد.

***شرایط وام مسکن : (روزانه )

علاوه بر داشتن سند تعهد و کلیه ی مدارک بالا اولویت پرداخت وام مسکن شامل دانشجویان روزانه ای می باشد که از سیستم خوابگا های خود گردان دانشگاه جهرم استفاده می نمایند.

***شرایط وام ازدواج : (روزانه و شبانه)

وام ازدواج شامل دانشجویان شبانه و روزانه می باشد مدارک مورد نیاز آنها علاوه بر مدارک ذکر شده نیاز به کپی ص اول و دوم عقد نامه ی هردو زوج و ارائه فرم وام ودیعه مسکن می باشد .ضمن این که نباید بیشتر از یک سال از زمان عقد آنها گذشته باشد .

.شرایط وام بنیاد علوی: (شبانه و روزانه)       مهلت ثبت نام از 98/07/01 لغایت 98/07/30

وام بنیاد علوی به دانشجویان شبانه و روزانه تعلق میگیرد 2- اعطای وام علاوه بر ارائه سند تعهد نیاز به نامه ی کسر از حقوق ضامن  (نامه خام در سایت دانشگاه قابل دریافت می باشد.) می باشد ودر نامه حتما عنوان نامه به بنیاد علوی زده شود و یا می توان از تعهد نامه بنیاد علوی جهت دریافت وام استفاده نمود. 3- مبلغ وام برای دانشجویان مجرد و متاهل به ترتیب 6 و 8 میلیون  ریال می باشد.  4- مدت استفاده برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد  4 نیمسال تحصیلی  و مقطع کارشناسی پیوسته حداکثر 8 نیمسال تحصیلی می باشد .5-  افتتاح حساب در بانک تجارت..

 

 

 


نظر شما :