بازدید سرپرست فرمانداری از دانشگاه جهرم

۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۲ کد : ۳۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۳۴
مهندس شفیعیان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم به صورت سر زده از دانشگاه جهرم بازدید کرد.
بازدید سرپرست فرمانداری از دانشگاه جهرم

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: مهندس مهدی شفیعیان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم به صورت سر زده از دانشگاه جهرم بازدید کرد.

در این دیدار مهندس شفیعیان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی هدف از این دیدار را تقویت ارتباطات بین دانشگاه و فرمانداری برشمردند و خاطر نشان کردند: امروزه جامعه ما نیازمند پویایی و نشاط می باشد که این پویایی و نشاط می تواند به خوبی از طریق دانشگاه به جامعه تزریق شود.

ایشان خاطر نشان کردند: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از شاخص های پویایی و نشاط در جامعه دانشگاهی می باشد و خواستار توجه هر چه بیشتر دانشگاه به این مهم شد.

در ادامه این دیدار دکتر کامبیز مینایی سرپرست دانشگاه جهرم ضمن خوشامد، تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با مدیریت ارشد شهرستان را بسیار حائز اهمیت خواندند و افزودند: دانشگاه جهرم به عنوان قطب علمی- پژوهشی و فرهنگی شهرستان جهرم و حتی جنوب استان می تواند راهگشای بسیاری از مسائل شهرستان باشد.

ایشان خاطر نشان کردند: تمامی تلاش مسئولین دانشگاه اعم از رئیس، معاونین و مدیران مختلف واحدها بر این است تا بستر لازم را در جهت ایجاد تولید علم و دانش پژوهی فراهم، و بتوانیم نشاط و پویایی را از این طریق به جامعه تزریق کنیم.

دکتر مینایی با اشاره به موانع در پیش روی دانشگاه گفتند: اگر چه موانع و مشکلات بسیاری در پیش روی ما قرار دارد اما با تلاش همه همکاران در دانشگاه و با تعامل بسیار خوبی که با مسئولین ارشد شهرستان برقرار شد، نهایتا موفق شدیم محیطی آرام را برای دانشجویان عزیز که سرمایه های واقعی کشور هستند را فراهم کنیم.

در پایان این دیدار سرپرست دانشگاه جهرم با تاکید بر گسترش ارتباطات بین دانشگاه و مدیران شهرستان خاطر نشان کردند: دانشگاه جهرم آمادگی لازم برای هر گونه همکاری با مسئولین را در عرصه های مختلف دارد.


نظر شما :