با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم شد

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۳ کد : ۴۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۳۸
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: در جلسه 34 کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد؛ با موافقت اعضاء این کمیته، رؤسای 8 دانشگاه کشور انتخاب شدند. بر همین اساس دکتر کامبیز مینایی به مدت 4 سال به عنوان رئیس دانشگاه جهرم منصوب گردید.

 

در حکم دکتر غلامی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه جهرم منصوب می شوید.

امیدوارم با سعی و اهتمام جناب عالی و اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر منصور غلامی

وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری

 

شایان ذکر است؛ در جلسه کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها به ریاست دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در دانشگاه‌ها، دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند.


نظر شما :