نماینده بسیج دانشجویی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه

۲۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۱ کد : ۴۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۲۰
رضا کمالی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه جهرم در پیش از خطبه های نماز جمعه سخنرانی کرد.
نماینده بسیج دانشجویی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم:  رضا کمالی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه جهرم در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه جهرم ضمن تبریک سالروز امامت حضرت حجه ابن الحسن العسکری (عج) با اشاره به نسل هایی که انقلاب را به سرانجام رساندند و نسلی که جنگ را اداره کرد و نسل بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: جوانان دیروز با قدرت ونیروی معنوی خود و رهبری امام خمینی (ره) ایران را به اینجا که هست رساندند.

وی با اشاره به اهمیت جنگ نرم  این جنگ را بدترین نوع براندازی دانست و افزود : دشمن جنگ نرم را جایگزین روشهای سخت قرار داده است چون در این جنگ نه از خشونت خبری هست نه از خسارات جانی ومالی .همچنین حوزه عملی بیشتری برای دشمن به وجود می آورد و به دلیل پنهانی و تدریجی بودن آن .

رضا کمالی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت جنگ نرم بیان داشت : مدتی است که برای جوانان ما در مورد اصل دشمنی ما با آمریکا شبهاتی به وجود آمده که اکنون می خواهیم به بررسی علل این دشمنی بپرازیم.

این دانشجوی بسیجی با تشریح ظلم ها و خباثت های آمریکا برعلیه بشریت ، ماهیت آمریکا ، جنایت شیمیایی ، کودتا علیه کشورهای خواهان استقلال ، تلاش برای ایجاد انتقلاب رنگی به نفع جریان های طرفدار آمریکا به بیان جنایات آمریکا درقبال کشورمان ایران در طول سالیان گذشته پرداخت .

وی کوتای 28 مرداد بر علیه مصدق و روی کار آوردن محمد رضا شاه بجای او، طراحی و سازماندهی کودتای نوژه ، تحریک عراق به جنگ با ایران ، حمله به هواپیمای مسافربری ایران در دریای خلیج فارس و کشتن زن های و بچه های بی گناه ان هواپیما ، تلاش برای ایجاد انقلاب رنگی در سال 88 توسط بنیاد سرس ، سکوت ظالمانه آمریکا و جوامع حقوق بشری در مقابل حمله شیمیایی عراق به ایران در حلبچه را از مصادیق بارز دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران دانست .

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه جهرم شعار مرگ بر آمریکا را یک عقیده دانست و خاطرنشان کرد: این شعار در واقع یک هشدار وبیدار باش واقعی برای آگاهی و هوشیاری در مقابل آمریکای جهان خوار و 60 سال توطئه دائمی این کشور در قبال ملت آزاده ی ایران است.

وی افزود : در واقع شعار "مرگ بر آمریکا " فریاد داد خواهی مردم دشمن شناس ایران در گوش دنیاست.

کمالی ادامه داد : شعار مرگ بر آمریکا اعلام تنفر از مستکبران کفار برای مبانی عقیدتی و دینی است و در فرهنگ و ادبیات اسلامی موارد متعدد یافت می شود که خداوند وبزرگان دین کافران و مستکبران و مشرکان را لعن و نفرین و برای آنها آرزوی مرگ کرده اند .

این دانشجوی دانشگاه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توافق هسته ای برجام ابراز داشت: با توجه به اینکه طرف های غربی خود اذعان به پایبندی کامل ایران به برجام داشته اند در چند روز گذشته شاهد تمدید 10 ساله تحریم های ظالمانه علیه ایران توسط مجلس سنای آمریکا بودیم تا شیطان بزرگ با نقض برجام بار دیگر ماهیت واقعی خود را نشان دهد . با توجه به این نقض برجام توسط آمریکا از دولتمردان انتظار پاسخی قاطع و انقلابی داریم .

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص هشدارها و شروط نه گانه ای که برای توافق بر سر برجام متذکر شده بودند تصریح کرد : فاجعه برجام نتیجه غفلت از هشدارهای رهبری است  .
کمالی افزود : امروز بر کسی پوشیده نیست که از صنعت هسته‌ای‌، چیز چندانی باقی نمانده! پر کردن قلب راکتور با سیمان، جمع کردن سریع آبشار سانتریفیوژها‌، از دست دادن اورانیوم و آب سنگین و ... همه و همه‌، ثمر و دستاورد برجام بوده و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند
. آیا رهبر انقلاب اینها را خواسته بودند!!!؟برای مردم پوشیده و پنهان نیست که سند برجام، با هشدارهای رهبر انقلاب، صرفا برای کسب تجربه‌ای تاریخی و البته بسیار تلخ و گران، از سوی رهبر انقلاب اجازه داده شد و در مسیر تهیه سند و اجرای آن، توصیه‌های ایشان یکی پس از دیگری نادیده گرفته شود.
وی در پایان به عنوان نماینده بسیج دانشجویی که چشم بیدار و پویای مردم است اعلام  داشت: دولت نباید اجازه دهد صنعتی را که با تحمل فشارها ، سختی ها و تحریم ها به بار نشانده ایم را از دست بدهیم و در مقابل آن هیچ به دست آوریم. دولت ما برای احترام به خون شهدای هسته ای باید پاسخی قاطع و محکم به این گستاخی آمریکا بدهند. ملت هوشیار و هوشمند هست و فرق خادم و خائن رو خوب تشخیص می دهد.بدون تردید ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻫﻤﻪ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻤﻊ ﺑﻨﺪﯼ ﻣﻠﯽ ﺍﺯ ﺑﺮﺟﺎﻡ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺍﺭﺯﯾﺎﺑﯽ ﺍﯾﻦ ﺳﻨﺪ ﺑﻮﺩ . لازم است دولتمردان ضمن اعلام موضع قاطع و بدور از فرافکنی پیگیر اقدامات متقابل در خور شان و عزت جمهوری اسلامی باشند.

 

 


نظر شما :