حرکت دانشگاه جهرم به سوی جذب دانشجویان خارجی

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۴ کد : ۴۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۹۰
حرکت دانشگاه جهرم به سوی جذب دانشجویان خارجی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: در ادامه سفر علمی - تحقیقاتی هیات اعزامی نهاد ریاست جمهوری افغانستان به شهرستان جهرم و به دعوت دفتر همکاری های  بین الملل دانشگاه، این هیات از دانشگاه جهرم بازدید کردند.
در این دیدار دکتر کامبیز مینایی ضمن خوشامد، با تشریح ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه جهرم در عرصه های مختلف و همچنین پذیرش و جذب دانشجویان خارجی افزود: دانشگاه جهرم به عنوان دومین دانشگاه جامع استان فارس و وجود چهار دانشکده در کنار آزمایشگاه های تخصصی و دیگر امکانات موجود در دانشگاه، بستر مناسبی را جهت جذب و پذیرش دانشجویان خارجی در خود فراهم دارد.
همچنین در این دیدار که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده دبیر هیات اجرایی جذب، دکتر ساره تقوایی مسئول دفتر همکاری های بین الملل دانشگاه، دکتر عبدالکریم زارعی رئیس دانشکده کشاورزی و برخی از استادان این دانشکده انجام شد طرف های افغان درخصوص اهمیت تعامل علمی بین کشورهای همسایه به دلیل اشتراکات فرهنگی ، ملی و دینی نکاتی را بیان نمودند.
در پایان این بازدید مقرر گردید که در سفر بعدی تفاهم نامه ایی درخصوص تبادل دانشجو و استاد میان دانشگاه جهرم و دانشگاه افغانستان  منعقد گردد.
 

 


نظر شما :