بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه جهرم در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

۱۳ دی ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۳ کد : ۵۰۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۲۸
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه جهرم در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

"بهشت؛ پاداش معامله با خداست"
" إِنَّ اللهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَ أَمْوَالَهُم بأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبیلِ اللهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ "
در برابر مجاهدت در راه خدا و از خود گذشتگی برای سعادت مومنین آنچه وجود دارد و خداوند متعال نیز به آن وعده داده است، همانا رضای او، بهشت و پیروزی است.
آنچه که سردار سرافراز «حاج قاسم سلیمانی» به آن می‌اندیشیدند و مجاهدت می‌نمودند، چیزی جز رضای پروردگار، سرافرازی کشور عزیزمان و مجاهدت در راه خدا نبوده است و اینک به آن وعده الهی که بهشت و رستگاری است دست یافته و سرافرازتر از همیشه در نزد خدا، همرزمان، هم‌وطنان و همه جهانیانی است که برای آزادگی و بر علیه ظلم ایستاده اند. 
بسیج اساتید دانشگاه جهرم به نمایندگی از اعضای هیات علمی این دانشگاه  با کمال تاثر و تالم شهادت بزرگ مرد میدان‌های حق علیه باطل سردار بزرگ انقلاب سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر رهبر معظم انقلاب، همه مسلمین جهان، هم‌وطنان، تبریک و تسلیت عرض می‌کند.
بدون شک شهادت این سرباز مطیع ولایت و فرمانده فداکار شجاع و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغازگر راهی نو در راه مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار و اعتلای اسلام و دفاع از حریم قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت خواهد بود.
کانون بسیج اساتید دانشگاه جهرم
 


نظر شما :