افتتاح اولین کلینیک جامع مشاوره‌ای جنوب فارس توسط دانشگاه جهرم

۲۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۹ کد : ۵۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۸۷۰۲
افتتاح اولین کلینیک جامع مشاوره‌ای جنوب فارس توسط دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم از افتتاح نخستین کلینیک جامع خدمات دهی مشاوره و سلامت روان دانشگاه جهرم برای اولین بار در جنوب استان فارس خبر داد.
وی ضمن تقدیر از حوزه مدیریت امور دانشجویی که در راه اندازی این کلینیک تلاش های فراوانی را داشته اند اظهار داشت: افتتاح این کلینیک اقدامی مهم و آغازی برای ارائه خدمات گسترده تر به دانشگاهیان و عامه مردم است و امیدواریم با راه اندازی این مرکز شاهد تعالی خدمات روان درمانی و مشاوره در کلیه سطوح دانشگاه و شهرستان جهرم و جنوب استان فارس باشیم.
رئیس دانشگاه جهرم افزود: این مرکز در فاز نخست به دانشجویان، در فاز دوم به همکاران دانشگاه و در فاز گسترده تر به عموم مردم منطقه با هدف بهره وری و استفاده از ظرفیت های موجود، ارائه خدمات روان درمانی و مشاوره روانشناختی، ارتقای سطح سلامت روانی، اجتماعی و معنوی در مرکز شهر جهرم راه اندازی خواهد شد.
دکتر مینایی خاطر نشان کرد: با افتتاح این کلینیک، امکان ارائه خدمات هر چه با کیفیت تر در خارج از ساعات اداری و تحصیلی فراهم شده است و همچنین با توجه به موقعیت مکانی این مرکز دسترسی همشهریان به خدمات مرتبط تسهیل می شود.
ایشان افزودند: در این مرکز خدماتی نظیر مشاوره و روان درمانی فردی مثل: اضطراب، افسردگی، وسواس، کمرویی، پرخاشگری، مشکلات شخصیت،  مشاوره خانواده و زوج درمانی همچون: مشاوره پیش از ازدواج، تعارضات زناشویی، مهارت های زناشویی، شکست عاطفی، طلاق،  مشاوره کودک و نوجوان شامل: فرزند پروری، پرخاشگری نوجوان، کمرویی، مشاوره تحصیلی و شغلی و نیز مشاوره تحصیلی و مشکلاتی مانند وابستگی به مواد مخدر، ناکامی، بحران در زندگی و تجربه استرس شدید ارائه می شود.
شایان ذکر است؛ کلینیک مشاوره و روان درمانی دانشگاه جهرم با حضور اساتید دانشگاه و ۱۰ مشاور با تحصیلات دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد در حوزه‌های مختلف روانشناسی و مشاوره با حداقل تعرفه های دولتی توسط دانشگاه جهرم در خیابان ۲۲ بهمن آماده ارائه خدمات می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت با شماره ۰۹۳۶۷۲۹۱۵۷۰ تماس حاصل فرمایید.

 


 


نظر شما :

ممد ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۰
این شماره ای که گذاشتید هیچکس جواب نمیده، چندروزه دارم تماس میگیرم
کرمی ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۹
حداقل شماره درست بدید اینکه جواب نمیده