تأسيس شاخه مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري در دانشگاه جهرم

۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۱ کد : ۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۳۹
تفاهم نامه اي بين روساي دانشگاه جهرم و مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري امضا گرديد.
تأسيس شاخه مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري در دانشگاه جهرم

تفاهم نامه اي بين  روساي دانشگاه جهرم  و مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري مبني بر تاسيس شاخه اي از اين مركز در دانشگاه جهرم امضا گرديد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه جهرم: دكتر نقي پور مدير كتابخانه مركزي دانشگاه جهرم راجع به انعقاد تفاهم نامه بين مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري و دانشگاه جهرم گفت:  با حمايت رياست محترم دانشگاه دكتر نادريان و معاونت محترم آموزشي و پژوهشي دكتر اسكندري، تفاهم نامه اي بين  رؤساي محترم دانشگاه جهرم  و مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري مبني بر تأسيس شاخه اي از اين مركز در دانشگاه جهرم امضا گرديد.

در اين خصوص كتابخانه مركزي دانشگاه جهرم عهده دار انجام فعاليت هاي اين شاخه در دانشگاه گرديده است و با فعال سازي بخش سفارش مقالات و منابع علمي سعي در ارائه خدمات مورد نياز پژوهشگران دارد. هرگونه سوال در خصوص نحوه جستجو و سفارش منابع و دريافت كد كاربري و خدمات ديگر شاخه مركز منطقه اي را مي توانيد از طريق ايميل “paprreq[a-t]yahoo.com”يا با مراجعه حضوري با ابراهيم پابرجا كارشناس كتابدار دانشگاه جهرم، در بخش سفارش منابع علمي كتابخانه مركزي پيگيري نماييد. اگر منبع مورد نظر در ديتابيس اين مركز وجود نداشته باشد از طريق ايميل مذكور يا مراجعه به كتابخانه قابل سفارش خواهد بود و در اسرع وقت به درخواست پژوهشگران محترم پاسخ داده مي شود.

وي افزود: لازم به ذكر است كه مركز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري كه پيشنهاد تأسيس آن در سال 1369 از سوي وزير محترم وقت علوم، تحقيقات و فناوري ارائه شد بر اساس تفاهم نامه منعقده بين فرهنگستان علوم جهان سوم و وزارت متبوع در شيراز توسط پروفسور دكتر جعفر مهراد تأسيس گرديد و با به كارگيري متخصصان مختلف در حوزه هاي علوم و فناوري، تجهيزات و امكانات ويژه خود و فراهم آوري تسهيلات لازم در امر تحقيق و پژوهش، داراي نقشي محوري در توسعه فراگير ارتباط علمي ميان دانشمندان و پژوهشگران منطقه مي باشد. اطلاعات بيشتر در خصوص فعاليت ها و همچنين منابع اطلاعاتي و پايگاههاي در دسترس اين مركز را مي توانيد در سايت اين مركز به نشاني http://ricest.ac.ir/ يافت نماييد.

 

 


نظر شما :