پیام تبریک رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۹ کد : ۵۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۳۱
پیام تبریک رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم در آستانه میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیام تبریکی بدین منظور صادر کردند. متن پیام رئیس دانشگاه جهرم بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
نقش آفرینی جوانان این مرز و بوم در تاریخ پر افتخار کشورمان از دوران پیروزی شکوهمند ‏انقلاب ‏اسلامی و جنگ تحمیلی، تا به امروز که فصل جدیدی برای جوانان در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی با توجه به شرایط خاص امروز کشور به منصه ظهور رسیده، بر  کسی پوشیده نیست.
بنا بر رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، معظم‌له محور همه سیاست‌ها و برنامه‌های نظام در این بیانیه را با تمرکز به استفاده از ظرفیت و توجه به جوانان قرار دادند و روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران‌ها و توسعه و سربلندی ایران عزیز با جوانان بود که این موضوع هم وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان کشوری برای اعتماد به جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های مدیریتی کشور نهاد، و هم امید و انگیزه را در دل جوانان برای ساختن آینده ایران اسلامی زنده کرد.
با انگیزه و توانایی که از شما دانشجویان عزیز سراغ دارم، امید دارم که آینده درخشانی در انتظار شما و ایران سربلند خواهد بود.
درپایان اینجانب ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همه جوانان، به ویژه جوانان و دانشجویان فرهیخته دانشگاه جهرم، آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما عزیزان از خداوند متعال خواستارم.

کامبیز مینایی
 رئیس دانشگاه جهرم

 


نظر شما :