مشارکت دانشگاه های جهرم در حل مشکل کرونا

۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۰ کد : ۵۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۳۱
مشارکت دانشگاه های جهرم در حل مشکل کرونا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: در نشست مجازی رئیس دانشگاه جهرم با دکتر کوروش سرورزاده رئیس دانشگاه آزاد جهرم، دکتر محمد قناعتیان رئیس دانشگاه پیام نور و سرهنگ احسان شعبانپور مسئول کانون بسیج اساتید و بسیج مهندسین و در راستای نقش اثرگذار دانشگاه ها در حل مشکلات کشور، نسبت به مشارکت دانشگاه ها در حل مشکل کرونا تاکید گردید.
در این نشست دکتر مینایی رئیس دانشگاه جهرم، با اشاره به اقدامات جامعه علمی کشور در دوران شیوع بیماری کرونا، بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خدمات‌رسانی دانشگاه‌های جهرم و همکاری همه جانبه با دانشگاه علوم پزشکی جهرم، در حل مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا تأکید کرد.
ایشان در ادامه از راه اندازی خط تولید مواد ضد عفونی کننده در دانشگاه آزاد با همکاری دکتر حمیدرضا قناعتیان عضو هیات علمی دانشگاه جهرم خبر داد که تامین کننده مواد اولیه لازم برای تولید این محلول را سرهنگ شعبانپور مسئول بسیج مهندسین را بر عهده گرفتند.
ارائه مشاوره پیوسته به مردم و استفاده از بستر فضای مجازی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مجازی به بحث گذاشته شد که با پیشنهاد دکتر مینایی مقرر گردید تا مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه جهرم مشاوره تلفنی را هر روزه برقرار نماید.
 


نظر شما :