رزمایش همدلی مومنانه در دانشگاه جهرم

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۳ کد : ۶۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۵
رزمایش همدلی مومنانه در دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بوجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جهرم، قرارگاه مواسات در دانشگاه تشکیل و اولین مرحله از این کمک ها با مشارکت کارکنان و استادان برای حمایت از اقشار محروم جمع آوری و توزیع گردید.
 آیین توزیع مرحله اول کمک های اهدایی و بسته های حمایتی برای خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا در مسجد دانشگاه جهرم برگزار شد. مجموع کمک های اهدایی توسط همکاران دانشگاه به مبلغ هشتاد میلیون ریال صرف تهیه بسته اهدائی شامل اقلامی چون برنج، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر به ارزش دو میلیون ریال برای هر خانوار نیازمند تهیه گردید. از دیگر نکات قابل توجه این بسته های معیشتی اهداء یک جلد کتاب نیز بود.
لازم به ذکر است؛ بانک اطلاعاتی گروه های هدف از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت ایجاد شده و با همکاری اعضای قرارگاه مساوات و همدلی خیران، اقدام به تامین و توزیع بسته های حمایتی و اقلام مورد نیاز شد.
 رزمایش کمک و همدلی مومنانه از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، مومنین روزه دار همزمان با انجام فرائض عبادی، از حال سایر مومنان و نیازمندان هم غافل نیستند و دانشگاه جهرم نیز در این امر خداپسندانه همچون گذشته نقشی فعال داشته است.
 


نظر شما :