دکتر مینایی: استادان برای رسیدن به اهداف کلان علمی تلاشی مضاعف داشته باشند.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷ کد : ۶۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۷۱
دکتر مینایی: استادان برای رسیدن به اهداف کلان علمی تلاشی مضاعف داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم در نشست مجازی که با اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار گردید اظهار داشت: تقویت بنیه علمی کشور از مسیر استادان می گذرد و آنان می بایست برای رسیدن به اهداف کلان علمی تلاشی مضاعف داشته باشند.
در این نشست که با حضور حداکثری اعضای هیات علمی برگزار گردید، دکتر مینایی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات استادان در ماه مبارک رمضان، از استادان به عنوان موتور محرکه علمی کشور یاد کردند و افزودند: نقش استادان در تقویت بنیه علمی کشور و همچنین تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص بسیار ارزشمند است.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از استادان و برگزاری کلاس های مجازی، امتحانات پایان ترم را یکی از نگرانی های اصلی دانشجویان برشمردند و خواستار ارزیابی نمره دانشجویان به صورت مستمر و انجام روش های ترکیبی از جمله انجام آزمون های کوتاه در هر جلسه، انجام پروژه تحقیقاتی و ارائه سمینار تصویری کوتاه، از جمله توصیه های رئیس دانشگاه جهرم در خصوص امتحانات پایان ترم به استادان بود.
دکتر مینایی در بخش پایانی سخنان خود با تشریح وضعیت مالی دانشگاه در سال جاری خواستار مشارکت همه استادان و کارکنان در صرفه جویی در هزینه ها شدند.
پیش از آن دکتر محمد شهروزی به ارائه گزارشی کامل از نحوه برگزاری کلاس های مجازی پرداخت.


 


نظر شما :