بازدید سر زده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم از دانشگاه

۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۶ کد : ۶۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷۳
بازدید سر زده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم از دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: مهندس مهدی شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم به صورت سرزده از دانشگاه جهرم بازدید کرد. 
رئیس دانشگاه جهرم، ضمن خوشامد به مهندس شفیعیان اظهار داشت: دانشگاه جهرم به لحاظ علمی در حل مسائل و مشکلات شهرستان دارای توانمندی های قابل توجهی می باشد که در تعامل با مسئولین شهرستان این مهم بیش از پیش خواهد بود.
دکتر مینایی با اشاره به اقدامات متعدد دانشگاه جهرم از جمله برگزاری کلاس های مجازی به صورت آنلاین، برگزاری کارگاه های مختلف علمی و فرهنگی به صورت مجازی، تولید مواد ضد عفونی کننده، مشارکت در عملیات ضد عفونی شهر و انجام مشاوره رایگان یه صورت تلفنی، تنها بخش اندکی از فعالیت های دانشگاه جهرم در راستای مقابله با کرونا برشمرد.
در ادامه مهندس شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، به نقش ارزشمند دانشگاه جهرم در بحران های مختلف از جمله موضوع زوال مرکبات، بحث آسیب های اجتماعی و بحران ویروس کرونا اشاره کرد و خواستار مشارکت هر چه بیشتر دانشگاه در دیگر مسائل شد.
  در ادامه مهندس شفیعیان ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه، به صورت مستقیم با کارکنان دانشگاه به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان مسائل دانشگاه قرار گرفت.
 


نظر شما :