برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در دانشگاه جهرم

۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۴ کد : ۶۶۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳۶
برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در دانشگاه جهرم

مراسم جشن باسعادت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر به صورت مجازی  ویژه بانوان کارمند و اعضای هیات علمی دانشگاه جهرم، سه‌شنبه شب به همت گروه اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جهرم برگزار گردید.
در این مراسم دکتر کامبیز مینایی، رئیس دانشگاه جهرم ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اظهار داشت: دختران پاک ترین و معصوم ترین عضو جامعه بشری هستند که در اعصار و جوامع مختلف همواره تحت کوته بینی ها و فرومایگی انسان هایی با افکار پلید و سطحی نگر به مشکلات  عدیده ای دچار می شدند، اما امروز جایگاهی والا در جامعه برای خود کسب کرده و به عنوان نسلی موفق و پویا در جامعه به ایفای نقش سازنده خود می پردازند .
ایشان در ادامه افزودند: شناخت جایگاه والای دختران در جامعه و نقش کلیدی و مهمی که در سال های پیش روی آنان به واسطه رشد فکری و البته به سبب مبدل شدن به مادرانی که می بایست نسل آینده جامعه را پرورش دهند، خود از فضیلت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مدبر، امام جمعه معزز جهرم ضمن تبریک این روز به همه‌ی دختران, در سخنانی به نقش بانوان و دختران در جامعه امروز پرداخت و تاکید کردند: دختران جامعه ایرانی اسلامی به سبب الگوپذیری دینی خود از شخصیت های والایی همچون حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) همواره با توجه به نقش سازنده شان موجب رشد و ترقی جامعه شده اند و در بزنگاه های مهم این نقش را بخوبی ایفا کرده اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مدبر اظهار داشتند: دهه‌ی کرامت با میلاد کسی آغاز می‌شود که در اوج جوانی به کمالات می‌رسد، به گونه‌ای که برکات آن را هرکسی مشاهده می‌کند.
وی ابراز کرد: امید است که دختران ما با شناخت حقیقت حضرت معصومه(س) دنباله‌رو آن حضرت  و در خود، حضرت معصومه‌ای(س) برای روزگار خود باشند.
شایان ذکر است: معرفی کتاب، چگونگی ساخت کاردستی، برگزاری مسابقه و سخنرانی یکی از بانوان حوزوی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 


نظر شما :