رئیس دانشگاه جهرم با صدور پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان دانشگاه جهرم تبریک گفت.

۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۲ کد : ۶۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۲۳
رئیس دانشگاه جهرم با صدور پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان دانشگاه جهرم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم؛ به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، دکتر کامبیز مینایی  با صدور پیامی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت و بزرگوارانی همچون شهیدان رجایی و باهنر، به پاس ارج نهادن به مقام کارکنان دولت از خدمات  همه کارمندان شریف و پرتلاش دانشگاه جهرم تقدیر و تشکر کرد.
در متن این پیام آمده است:


هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ این مرز و بوم است. کسانی که فارغ از اندیشه پست و مقام، به خدمت برای مردم می اندیشیدند.
 دانشگاه جهرم میعادگاه کارمندانی است که عالیترین درجه انسان دوستی را به منصه ظهور رسانده اند و همواره به دنبال ارائه خدمات شایسته به جامعه دانشگاهی هستند. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان موتور پیشران توسعه کشور در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.
روز کارمند فرصت مغتنمی است تا از خدمات و فعالیت‌های تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش قدردانی نمایم. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی کارکنان دانشگاه جهرم تبریک می گویم و توفیق روزافزونتان را در ارایه خدمات شایسته به جامعه علمی کشور از درگاه ایزد منان خواستارم.
 

                                                                                کامبیز مینایی

                                                                          رئیس دانشگاه جهرم


نظر شما :